McCoy tillbaka i MotoGP

Mattias skrev:
2480009 Jag vet inte om du sov under 90-talet, men Max REGERADE SKITEN fullständigt. Då matchade hans attityd resultaten lite bättre.

Förvisso, men om han unnat ett uns av sin uppmärksamhet mot 500-VM så kanske han hade kunnat vinna en VM-titel där istället för i skiten. :)

Sådär, nu finns det kaffe till bullarna också!

Last edited:
sandstream skrev:
2479968 Igen? Han har aldrig varit på toppen.
Du får sluta röka den där billiga skiten, Lill-Valmers
rasta2.gif

sandstream skrev:
2480022
Dock är det inte "toppen" inom RR, det är/var MotoGP/500, och den toppen har han bara fått nosa lite på :hihi

det påståendet håller bara om man definierar toppen som segraren
och isf är toppen bara Valentino Rossi

Max Biaggi tillhörde topp-5 i VM alla år han körde 500/MotoGP (1999-2005)
därav runner-up 2 gånger.

sandstream skrev:
2480022 Dock är det inte "toppen" inom RR, det är/var MotoGP/500, och den toppen har han bara fått nosa lite på :hihi
Max Biaggi är den förare i 500/MotoGP som tagit flest poäng efter Rossi sedan Rossi debuterade 2000. Det är ju jävligt dåligt och långt från toppen i 500/MotoGP.

Mattias skrev:
2480009 Jag vet inte om du sov under 90-talet, men Max REGERADE SKITEN fullständigt. Då matchade hans attityd resultaten lite bättre.
Ja, i en klass för små motorcyklar. Han väntade längre än en oskuld i Arkansas innan han vågade sig upp i stora klassen. Där fick han fetstryk av Doohan, Roberts, Rossi och Hayden.

valmers skrev:
2480376 Ja, i en klass för små motorcyklar. Han väntade längre än en oskuld i Arkansas innan han vågade sig upp i stora klassen. Där fick han fetstryk av Doohan, Roberts, Rossi och Hayden.
Det var iofs bara Doohan och Rossi av de du räknade upp som han inte spöade också.

valmers skrev:
2480376 Där fick han fetstryk av Doohan, Roberts, Rossi och Hayden.

Precis, alla fick storstryk av Doohan och Rossi

men sen? lite snabbräkning ger:
Hayden och Biaggi har båda kommit i mål i samma race 35 gångar,
av dessa var Max först av de två 24 gånger och Hayden 11 gånger.

Storstryk? definiera ordet, tack

gthyni skrev:
2480067 det påståendet håller bara om man definierar toppen som segraren och isf är toppen bara Valentino Rossi
Visst är det så och jag gjorde inlägget för att retas lite men som vanligt tänder tvåtaktstalibanerna direkt :D

Klart att totalsegraren i den största klassen står på den absoluta toppen och kommer att stå med i historieböckerna som världsmästare.
Biaggi kommer också att stå med men som bekant inte som vinnare av största klassen.

Nyteknik skrev:
2480679 Vilka underbara siffror!
:)
Ja, de är verkligen värda sin vikt i guld om Hayden blir världsmästare i år :rolleyes:

DR-Zätare skrev:
2480031 Förvisso, men om han unnat ett uns av sin uppmärksamhet mot 500-VM så kanske han hade kunnat vinna en VM-titel där istället för i skiten. :)
Så sant men så otroligt svårt att se för vissa :hihi

RedBaron skrev:
2480061 Du får sluta röka den där billiga skiten, Lill-Valmers
rasta2.gif
Du får väl dela med dig av ditt lager :tummenupp

Last edited:
sandstream skrev:
2481214 Visst är det så och jag gjorde inlägget för att retas lite men som vanligt tänder tvåtaktstalibanerna direkt :D
Kan du inte skaffa dig ett jobb ute bland folk så att du slipper sitta här och retas hela tiden? :tungan :D

sandstream skrev:
2481214 Visst är det så och jag gjorde inlägget för att retas lite men som vanligt tänder tvåtaktstalibanerna direkt :D

trevligt att få tillmälen när man påpekar uppenbara fakta-fel.
Jag älskar fyrtaktsracing, jag skulle nog bygga en supermono
om jag inte hade så förtvivlat långt till alla banor.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back