MC-tillbehören på 2Hjul mässan.

Alicia skrev:
Det är AGV:s nya Stealth för 2006.
Här är en bild på den, den heter Stealth Arabesque.

Kan nog inte hjälpa dej med den Alicia vill inte krångla för mycket men det finns ju en hjälm dom har som är snar lik :)
men kan hända att den kommer in det får man se allt är nog inte klart inför 2006

Bifogat

• 60-275-2.jpg
    60-275-2.jpg
    23.6 KB · Visningar: 188
Gottis skrev:
Kan nog inte hjälpa dej med den Alicia vill inte krångla för mycket men det finns ju en hjälm dom har som är snar lik :)
men kan hända att den kommer in det får man se allt är nog inte klart inför 2006

Hjälmen på bilden är vanliga stealht modellen, jag handlar 2006 modellen utomlands om den inte kommer till Sverige.
Men tack ändå =)

Rasorblade skrev:
AGV fick inte så bra betyg i senaste MC-nytt då de testade hjälmar :va

Fast det var ju Ti-Tech modellen de provade

har jag inte läst är så olika det där för mej så är tex agv hjälmarna dom enda som sitter ordentligt även om shoie är snyggare så kan tex jag inte ha dom för dom passar inte min vatten skalle :rolleyes:

Alicia skrev:
Hjälmen på bilden är vanliga stealht modellen, jag handlar 2006 modellen utomlands om den inte kommer till Sverige.
Men tack ändå =)

Ingen orsak :tummenupp
duells är för himla dåliga på att ta hem olika designer på allt även skinnställen

Är det någon som vet om Acerbis ställer ut? Skulle vilja kolla på några delar därifrån.

Annars kan jag tipsa om att lelles just nu säljer ut Shoei XR1000 Alloy(förra årets färger) för 3195:- istället för 4590:-. Jag var själv dit och köpte en idag

Gottis skrev:
Jo jag kommer att va på mässan men inte att sälja något ställer bara ut hojen i en monter antagligen

kolla duells hemsida och pm:a men artikel nr så tar jag hem den 15 % rabatt på allt

Okej, det var ju shyst, men jag har bestämt mig för att köpa en Nolan N83(om den passar bra), verkar vara en riktigt vettig hjälm i sin prisklass, den kom faktiskt 4 i MCnytt's stora hjälm test, bättre än tex en X-lite hjälm för cirkus 3.5k.

(Okej testet kanske bara var skit, men jag tyckte det verkade seriöst .. )

$noop skrev:
Hade också tänkt handla ny hjälm på mässan. Vet iofs inte vad jag ska ha än :va

Hade en Z-One innan men det verkar som om den modellen ska utgå?? Enda hjälmen jag testat som satt bra på skallen...typiskt.

Får väl se vad jag hittar, blir det en ny Shoei så PM:ar jag dig Gottis :tummenupp

Gillar den här OGK modellen som faen, verkar va krånglig att få tag på och testa...

Den var cool !!

burner skrev:
Den var cool !!

Jag vet, problemet är bara att det finns ingen handlare i närheten som har dessa och jag känner inte riktigt för att beställa på nätet och chansa för 6000:-

För 6 papp ska den sitta som gjutet annars får det vara.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN