Mc teori

måste bara fråga hur lång tid efter det man har gjort uppskrivning kan man boka ett nytt prov om man kuggar? man kan ju boka genom körkortsportalen

nån som vet?

Har för mig att det står på baksidan på körkortstillståndet... Men är inte helt säker på det.

/Hh

Bonniers trafikskola, den kan du..."hitta" på nätet ;)

Kör den varje dag och MC boken, så klarar du det :)

Instämmer om Bonnier. Tjejen kör det, interaktivt och varierande. Det är för B-teorin, men komplettera med MC-boken så har du en bra grund.

mycket dumt låter ju som om de inte behöver nån hjälm men de tro fan de ska ha hjälm på sig, jag skulle då inte sätta nån cykel hjälm på dom, måste vara en riktig hjälm enligt mig iallafall.

När dom är såpass små är huvudet en proportionerligt mycket större del av den totala kroppsvikten. Häng på en tung hjälm så räcker det med ryckig körning för knäckt/skadad nacke.

måste bara fråga hur lång tid efter det man har gjort uppskrivning kan man boka ett nytt prov om man kuggar? man kan ju boka genom körkortsportalen

nån som vet?

Du kan boka direkt efter. kan vara så att man akn köra samma dag men inget jag rekomenderar direkt ;) Bättre vila huvudet och plugga på...

Du kan boka direkt efter. kan vara så att man akn köra samma dag men inget jag rekomenderar direkt ;) Bättre vila huvudet och plugga på...

hehe ja de är sant men nu behövs inte de längre för jag klarade provet den 27/1 väldigt nice :) så nu väntar vi på våren, tänkte lägg upp lite bilder på hojen sen här va tro ni om de?

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande