Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag nästan slut på motorcyklar är det värsta. De flesta är ritade på A3 men jag har ingen så stor skanner och den bästa kameran här hemma har pajat.. men här kommer en till bil och även ett porträtt! Kan ni se vem det är jag ritat av tro...
Fyller väl på med en "egendesignad" bil som jag skannat in och fixat till i photoshop. Skissade ihop den på en tråkig föreläsning i skolan
Pagani Zonda R inspirerade mycket till den här.
tack än en gång! Nu läser jag Designingenjörsprogrammet på högskolan i Skövde. En treårig utbildning där man får kandidatexamen. Sedan är väl tanken att jag ska läsa vidare 2 år till någonstans så man får magisterexamen och blir civilingenjör.
Ska förresten göra ett examensjobb nästa vår så är det någon här som jobbar på något "mc/bil-relaterat" företag som kanske behöver hjälp med något får ni gärna höra av er!
tack än en gång! Nu läser jag Designingenjörsprogrammet på högskolan i Skövde. En treårig utbildning där man får kandidatexamen. Sedan är väl tanken att jag ska läsa vidare 2 år till någonstans så man får magisterexamen och blir civilingenjör.
Ska förresten göra ett examensjobb nästa vår så är det någon här som jobbar på något "mc/bil-relaterat" företag som kanske behöver hjälp med något får ni gärna höra av er!
tack än en gång! Nu läser jag Designingenjörsprogrammet på högskolan i Skövde. En treårig utbildning där man får kandidatexamen. Sedan är väl tanken att jag ska läsa vidare 2 år till någonstans så man får magisterexamen och blir civilingenjör.
Ska förresten göra ett examensjobb nästa vår så är det någon här som jobbar på något "mc/bil-relaterat" företag som kanske behöver hjälp med något får ni gärna höra av er!

Vet inte hur man "quotar" men R2, jag hör av mig! Som sagt så har jag redan en hel del förfrågningar från folk som vill få grejer ritade, men jag får säga till senare om jag får lite mindre att göra.
Vet inte hur man "quotar" men R2, jag hör av mig! Som sagt så har jag redan en hel del förfrågningar från folk som vill få grejer ritade, men jag får säga till senare om jag får lite mindre att göra.
Får försöka svara er båda då.. Varken R1:an, F50:n eller Enzon är avkalkylerade. Jag har helt enkelt haft en bild bredvid och ritat av. Men det tar otrolig tid att få proportionerna så perfekta. 1198:an ritade jag ganska snabbt på några föreläsningar och då fick det bli i kollegieblocket.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |