Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är så svårt att svara på den frågan. Tar helt enkelt inte tiden utan ritar på en teckning när jag får lite tid över och har lust. Tror ändå att de flesta teckningar tar ungefär lika lång tid. R1:an ritade jag på i nästan en månad tror jag, men det är nästan omöjligt att säga den "effektiva" tiden. Springsteen-porträttet tog nog en dag totalt kanske, men R1:an tog nog 2 dagar minst. Kawasakin och Ducati 1198:an som jag ritade i skolan tog bara ca 2-3 timmar.
Mycket nog, kanske och tror där![]()
Ok![]()
Så om en månad ser vi en D675a här![]()
Kickass!
från en som knappt kan rita sin egna namnteckning![]()
![]()

Volvo ska ju göra en ny superbil![]()
Nu börjar det likna nått
här ser man ju ett existerande formspråk som du tagit med till en egen skapelse, kanon.


Tänkte uppdatera den här tråden liteTack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Har fullt upp med sommarjobb, fotbollsträning m.m. nu så det har inte blivit så mycket ritat. Och läser du det här R2 så är jag riktigt ledsen över att jag inte besökt dig än
Har varit fullt upp som sagt, men jag har ju ditt nr... Här kommer iaf en KTM RC8 jag slängde ihop med bläckpenna på några raster på jobbet:
det är lugnt, jag har fullt upp själv, men hör av dig när helst du kan.
Vilken tur![]()
Har inte prövat nån ritplatta själv än men dom har skaffat några inom designingenjörsprogrammet. Våra lärare säger att det är grymt iaf och det verkar det ju vara.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |