MC-teckningar

Det är så svårt att svara på den frågan. Tar helt enkelt inte tiden utan ritar på en teckning när jag får lite tid över och har lust. Tror ändå att de flesta teckningar tar ungefär lika lång tid. R1:an ritade jag på i nästan en månad tror jag, men det är nästan omöjligt att säga den "effektiva" tiden. Springsteen-porträttet tog nog en dag totalt kanske, men R1:an tog nog 2 dagar minst. Kawasakin och Ducati 1198:an som jag ritade i skolan tog bara ca 2-3 timmar.

Mycket nog, kanske och tror där :tungan

Ok :)

Så om en månad ser vi en D675a här ;)

Volvo ska ju göra en ny superbil ;)

Bifogat

• volvo_racetrack_by_dsl_fzr-d48exw8.jpg
    volvo_racetrack_by_dsl_fzr-d48exw8.jpg
    87.1 KB · Visningar: 42
  • volvo_racetrack_by_dsl_fzr-d48ey12.jpg
    volvo_racetrack_by_dsl_fzr-d48ey12.jpg
    86.6 KB · Visningar: 42
Last edited:
Nu börjar det likna nått ;)
här ser man ju ett existerande formspråk som du tagit med till en egen skapelse, kanon.

Springsteen vart mkt bra :yoparty
Gillar alla bilder.
Kul att det vart ett så stort intresse kring detta ämne:tummenupp,nog för att det är lite ovanligt,har man talang så har man go go :):banana

Lite mer, men inga motorcyklar... får rita mer hojar så fort jag är klar med det jag ritar nu!

Bifogat

• corvette_by_dsl_fzr-d48eimx.jpg
    corvette_by_dsl_fzr-d48eimx.jpg
    85.7 KB · Visningar: 42
Last edited:
Oerhört skickligt, mycket snyggt. Ser att du verkar gilla musik också, du har inte ritat av nån gitarr också månne? En gammal strata är ju i mitt tycke nåt bland det snyggaste man kan lägga ögonen på.

Du har talang :tummenupp Sen kawan med knäskrap i första inlägget har jag som bakgrundsbild :D

shit pommesfrites, du e ju grym. kunde rita när jag var mindre i 3d som du men shit efter att ha sett dina objekt så tänkte jag... kan jag me... men inte ens en cirkel kunde jag rita... återigen.. fett... mer motorcyklar..... hehe

Tänkte uppdatera den här tråden lite :) Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Har fullt upp med sommarjobb, fotbollsträning m.m. nu så det har inte blivit så mycket ritat. Och läser du det här R2 så är jag riktigt ledsen över att jag inte besökt dig än :( Har varit fullt upp som sagt, men jag har ju ditt nr... Här kommer iaf en KTM RC8 jag slängde ihop med bläckpenna på några raster på jobbet:

Bifogat

• ktm_rc8_by_dsl_fzr-d48ekgr.jpg
    ktm_rc8_by_dsl_fzr-d48ekgr.jpg
    90.8 KB · Visningar: 48
Last edited:
Tänkte uppdatera den här tråden lite :) Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Har fullt upp med sommarjobb, fotbollsträning m.m. nu så det har inte blivit så mycket ritat. Och läser du det här R2 så är jag riktigt ledsen över att jag inte besökt dig än :( Har varit fullt upp som sagt, men jag har ju ditt nr... Här kommer iaf en KTM RC8 jag slängde ihop med bläckpenna på några raster på jobbet:

det är lugnt, jag har fullt upp själv, men hör av dig när helst du kan.

La ju in en mc så nu kommer ett porträtt för er som vill se mer :)

Bifogat

• axl_rose_by_dsl_fzr-d48eiij.jpg
    axl_rose_by_dsl_fzr-d48eiij.jpg
    88 KB · Visningar: 78
Last edited:
Har inte prövat nån ritplatta själv än men dom har skaffat några inom designingenjörsprogrammet. Våra lärare säger att det är grymt iaf och det verkar det ju vara.

ja, en sån här hade inte vart fel, har sett designer jobba med sånna ute på jobb, jösses va coolt, men dyrt.

[YOUTUBE-ID]oE2APo_EORQ[/YOUTUBE-ID]

Första hojen jag ritat. Är ju definitivt inte i samma klass.. men ändå :P

bild_12354809.jpg

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden