Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jepp,, kostar 25 spänn om dan för en R1 och mindre för en 350 enduro att leka skiten ur i djungeln... häng med fegis..TERMINATOR skrev:2042619Tror du i din vildaste fantasi att någon ska åka hoj i asien med en galen reservdans![]()
![]()

Maffan skrev:2042633jepp,, kostar 25 spänn om dan för en R1 och mindre för en 350 enduro att leka skiten ur i djungeln... häng med fegis..![]()
VA!!!! Hur kunde du gå i fällan,, snart försvinner hojen och med den ditt liv...TERMINATOR skrev:2042672fan jag har inte RRRRRRÅÅÅÅÅÅDDDDDDDDDDDDDDD
ska ju till altaret
Jag hade gärna följt med, men du kör ju för sakta maffan.Maffan skrev:2042486Jag ska resa på MC genom Thailand under vintern.. Alla som vill och kan får hänga på.. När exakt vet jag inte, det beror på vem som ska med osv... Skriv upp intresse så kolla jag igenom i sommar...![]()
1: Maffan
2:
sen att alla thaiare kör på fel sida och är lagomt opiumtröga gör att jag inte skulle sätta mig på en mc i thailand frivilligt. (även om jag redan åkt gjort det en gång)kommer förfasen att vara i Phuket i februari.. kanske vi kan ses och ta en öl på en najs reaggebar jag vet.?Maffan skrev:2042486Jag ska resa på MC genom Thailand under vintern.. Alla som vill och kan får hänga på.. När exakt vet jag inte, det beror på vem som ska med osv... Skriv upp intresse så kolla jag igenom i sommar...![]()
1: Maffan
2:
maja kan man röka vart som helst i världen men fan inte i thailand. Because in thai, you die. som dom säger thaiarna. Det är dödsstraff på narkotikabrott.blom skrev:2046987me gosta maruana
Jag vet inte var jag ska,, bara åka runt där det behagar.. Vaffan e det jag ser?!?! Har du klotat hojen dig drul???crashtestdummy skrev:2046971kommer förfasen att vara i Phuket i februari.. kanske vi kan ses och ta en öl på en najs reaggebar jag vet.?

det var den som trillade, jag satt bara på. men du har väl mitt telefonnummer? ring mig om du närmar dig södra delarna av thailand i februari.Maffan skrev:2048022Jag vet inte var jag ska,, bara åka runt där det behagar.. Vaffan e det jag ser?!?! Har du klotat hojen dig drul???![]()
Nope, bytt mobil ,men jag har samma nummer,, ta det av Thermo annars.. Jag är dock i Finland på jobb hela sommaren, så skicka SMS..crashtestdummy skrev:2048043det var den som trillade, jag satt bara på. men du har väl mitt telefonnummer? ring mig om du närmar dig södra delarna av thailand i februari.
Maffan skrev:2042684VA!!!! Hur kunde du gå i fällan,, snart försvinner hojen och med den ditt liv...![]()
Gratulerar mannen, när e stora dagen?![]()
Maffan skrev:2048067Nope, bytt mobil ,men jag har samma nummer,, ta det av Thermo annars.. Jag är dock i Finland på jobb hela sommaren, så skicka SMS..[/QUOTE
ni danskar kan fan inte stava det stavas TERMO![]()
![]()
TERMINATOR skrev:20481572a dec
ni danskar kan fan inte stava det stavas TERMO![]()
![]()
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |