MC-Olycka utanför Linköping

Panajo skrev:
Mycket bra sagt Panajo! :tummenupp Vi fokuserar alldeles för ofta på dom oväsentliga sakerna och missar dom viktiga. När tog man sig tid att ringa till alla polare å kolla hur dom mådde egentligen? Istället gnäller man över att det är lerigt utanför porten och att det är konstiga nyheter på löpsedlarna :(

Shit!!

Fan va hemskt när detta händer en mc broder...........

Linköping e alltid i mitt hjärta med mc folket!!

Som flera andra så läste jag allt från början och hade hoppats på en trevligare utgång....men blev helt tom istället....

Vila i frid :(

R.I.P

Från en fd Linköpingbo....

Trist att det händer... hoppas han är på ett bättre ställe...

Vet inte vad jag ska skriva, allting är egentligen fel. Det är bara så fruktansvärt... Att mista livet på ett sådant sätt får en att tänka till. Jag och många med mig hade också kunnat avsluta livet alldeles för tidigt vid liknande händelser. Jag vill tro att detta kan få oss andra att ta det lugnare och på så sätt kanske ett annat liv räddas.

Mina tankar går till dig, din familj och dina anhöriga. Vila i frid...

Martin Vi träffades några gånger och dom var alltid trevliga och roliga glömmer aldrig dina pratglada stunder! hoppas du mår bra där du befinner dej nu!fattar inte att detta är sant :confused: :( !

Fattart bara inte.

Chockad så inåt helvete...

Hade så bra nu så syns vi senare....

Med Vänliga Hälsningar //Smedberg

Kände inte Martin, även om det väl inte är otroligt att vi setts någon gång eller i alla fall växlat ett par ord här. Ändå känns världen lite tommare...

Han levde i alla fall hela vägen till slutet, i motsats till många som bara existerar.

Ha det bra, var du än är.

/Fredrik

Ett ljus brinner för dig här idag och tankarna går till vänner och familj.

Ha det bra i hojhimlen!

Skrutt

Vila i frid hoj broder :(

Exxpert skrev:
2101032 Mina tankar går i första hand till alla som kände och tillbringade tid och vänskap med honom, Ta hand om dig i nangiala.:gråta

Det här måste få ett slut, vi MÅSTE ta hand om oss i trafiken. När inga andra gör det åt oss får vi göra det själva, ta inga onödiga risker i sommar och låt detta inte bli ett år likt andra. Vi vet mycket väl att vi utsätter oss för risker bara genom att ge oss ut i trafiken på våra hojar. Låt oss iaf minimera riskerna genom att köra med insidan av huvet. Både med respekt för de som redan omkommit och våra anhöriga. Det finns alltid någon som tänker på dig där ute. För att citera en god vän, "Heller 10 minuter sen än död i en hel evighet".

Heller 10 minuter sen än död i en hel evighet. det ska jag ha i tankarna när jag kör.

War-psycho skrev:
2101004 Inte vila i frid...

Där du är nu är alla vägar fria från rullgrus, aldrig regn, och hojen går att wheela hur långt som helst. Nu är det inte tid att vila, nu är det tid att njuta för fulla muggar istället.

Så ha så kul, på dom oändliga vägarna vi alla möts på så småningom.

Saknad här, men väl mött när vi ses igen.

Fan va vackert, du fällde min första tår :gråta

Skänker en tanke till nära och kära.
Wheela i frid hojbroder! :(

Vila i frid kära hojbroder. Av hela mitt hjärta jag hoppas att några tänker till en extra gång innan de gasar på alldeles för mycket. Alldeles för många liv går åt för att folk kör över sin förmåga.

Mina tankar går åt nära o kära.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back