MC-Olycka utanför Linköping

Träffade aldrig dig , men du är saknad .

Ha det bra på dina nya vägar .

Kör lugnt alla i sommar .

Känner verkligen allvaret med motorcykelåkningen nu...

Vila i frid...

Och jag som tyckte att det var tråkigt att Martin kraschat och låg på sjukhuset... :gråta

R I P

Nej fan vad ledsen man blir av att läsa detta.
Skänker en tanke till din familj, anhöriga och vänner.
Vila i frid hojbroder.

Vet inte vem killen var, men man blir lika illa berörd varje gång man hör om alla de olyckor som sker varje år :( . Vila I Frid var du än är
/magnus

sitter och läser alla dessa inlägg nu.. rysningar kommer lite då och då och nu är man nästa tårögd.. tycker det är jobbigt att läsa sånt här.. bra för en stund sen pratade jag med en kompis om vem som är snabbast och sånt.. eller vem som slangar längst osv.. visst är allt detta kul, men är det värt det? här sitte jag och planerar min framtid, ska kolla på en lägenhet imån och funderar på att köra en bra runda och ha kul, MEN vet inte om jag är så sugen längre.. detta är så hämskt att läsa och jag vill verkligen inte att det drabbar fler...

Jag kan bara hoppas att killen får det bra där borta nu..!! och att familj och vänner bara mins alla fina stunder med denna killen...!!!

Mina kondoleanser till familj och vänner och sist men inte minst..Vila i frid.

Pär Bushmenriders.se

Så himla tråkigt... Man hoppades hela tiden, från att tråden startades att det skulle bli bra. Vart ruggigt berörd av den här tråden, skakis,, och får sig en tankeställare om det verkligen är värt att utsätta sina nära och kära för att riskera sitt egna liv.

:confused:

Vila i frid

Mvh

Micke

Mina tankar går till föräldrar, syskon, vänner och alla som stod nära. Det är tungt och jag blev verkligen berörd av tråden och händelsen, jag stod på rätt friskt på den rakan i höstas. Vila i frid.

Det här var inte det slutet som man hade hoppats på i denna tråd!
Fruktansvärt tungt, det behövs inte mycket för att man skall bryta ihop när man själv har mist en i familjen i förtid!
Många tankar till killens familj!
Per.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026