MC-Olycka utanför Linköping

Träffade dig genom jimmy ett par gånger förra sommaren,
hoss john på studentveckan bland annat.

=(

Vila i Frid mannen!

Last edited:
Inte vila i frid...

Där du är nu är alla vägar fria från rullgrus, aldrig regn, och hojen går att wheela hur långt som helst. Nu är det inte tid att vila, nu är det tid att njuta för fulla muggar istället.

Så ha så kul, på dom oändliga vägarna vi alla möts på så småningom.

Saknad här, men väl mött när vi ses igen.

visst känns det..

Har suttit å läst inläggen ett tag nu, är ny här, vet inte vem killen var men är själv bosatt i Norrköping. Körde sträckan där för bara någon vecka sen och polaren berätta att han körde där bara två timmar efter att det hände.
Åter en tankeställare på att man aldrig vet när nåt händer, riskmedvetenheten är höjd, säkerligen dock bara för tillfället dessvärre..

Mina tankar går till er anhöriga, som jag hoppas tar del av det som skrivs
/Gustav

Vila i frid.... tankar till familj och vänner.
Känns tungt nu. Kände inte killen, men fan vad det känns ändå.

Skickar en tanke till familj å vänner...vet själv hur det känns att mista en vän så plötsligt :(

Pinky skrev:
2100964 Riktigt tråkigt, jag kände dig inte men du verkar röra vid mångas hjärtan. Önskar dig lycka där du nu är.
V.I.F

Sitter med en klump i halsen och tänker på vänner och familj :(.

Känner samma här... :(

Mina tankar går i första hand till alla som kände och tillbringade tid och vänskap med honom, Ta hand om dig i nangiala.:gråta

Det här måste få ett slut, vi MÅSTE ta hand om oss i trafiken. När inga andra gör det åt oss får vi göra det själva, ta inga onödiga risker i sommar och låt detta inte bli ett år likt andra. Vi vet mycket väl att vi utsätter oss för risker bara genom att ge oss ut i trafiken på våra hojar. Låt oss iaf minimera riskerna genom att köra med insidan av huvet. Både med respekt för de som redan omkommit och våra anhöriga. Det finns alltid någon som tänker på dig där ute. För att citera en god vän, "Heller 10 minuter sen än död i en hel evighet".

Med all värme

//Daniel

RIP!

Tråkigt att sådant händer.. :(
En tanke till familj och vänner.

Visst blir det en insamling till Martin?, det är jag lätt med på!

/Horn1

Läste tråden från början och kände hopp, men nu sitter man med tårar i ögonen och det känns tomt och orättvist. Jag kände honom inte, men lider med familj och vänner och hoppas att han har det bra nu... :angel

/ Jesper

Låt oss nu alla ta en stund och fundera på vad vi värderar i våra liv. De gånger vi brusar upp och blir arga för något känns helt plötsligt onödiga och ganska meningslösa. Vi bråkar och tjatar och slåss och slår på de vi egentligen älskar. Varför? Om den/de personerna en dag helt plötsligt var borta, skulle vi inte då ångra de saker vi sagt eller gjort?
Det är svårt för någon som ej mist någon anhörig att förstå hur det känns, men tänk dig själv, om någon som stod dig nära, helt plötsligt skulle försvinna? Vad gör man? Jag hann inte säga allt jag ville säga till den personen, vi hann inte göra det vi skulle göra, varför gjorde vi inte det vi hade tänkt?
Den stora frågan är varför. Varför försvinner människor? Varför hände det inte mig istället? Varför är allt så orättvist? Denna frågan är omöjlig att svara på. Det enda vi kan göra är att försöka bearbeta sorgen på bästa sätt, och hur vi gör det kan jag tyvärr inte svara på.
En sak vet jag iaf, tänk på de som inte finns längre, prata om dom, om minnen, skratta, gråt, för det är det enda vi kan göra.

Skänker en varm hälsning till alla anhöriga.
MVH
Bobby

Det gör lika ont varje gång en hojbroder går bort.
Mina tankar går till familjen och vännerna.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show