MikkE
Guest
Jasså, vadå då? För få hojar, för litet?Mattias skrev:Du missar inget. Mässan suxxar på vrövv.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, vadå då? För få hojar, för litet?Mattias skrev:Du missar inget. Mässan suxxar på vrövv.![]()
Om man inte ser att den där motorcykeln har kommit med en jävla fart så skall man inte utala sig om andras syn. Fast du hör kanske till dem som tror att man blir populär på forumet om man skriverBlueNinJa skrev:Okay. Gammla oberäkliga gubbar som knappt ser fram till ratten och därmed är en STOR trafik fara...
sandstream skrev:..och några som inte är lika kul men som ger en en tankeställare![]()
Ja det där var en ruskig olycka. Den här bilden från olycksplatsen publicerades i DN... Svårt att fatta vilka enorma krafter det rör sig om.sandstream skrev:..och några som inte är lika kul men som ger en en tankeställare![]()
sandstream skrev:..och några som inte är lika kul men som ger en en tankeställare![]()
MikkE skrev:Jasså, vadå då? För få hojar, för litet?
jP skrev:BESÖK EJ MÄSSAN, ALT. BETALA INGEN ENTRÉ!
Ni kommer känna er så blåsta efteråt, jag är förvånad att arrangörerna lyckades slå nytt bottenrekord för "mc-mässorna" i Sollentuna men i år var det störtlöjligt, ändå betalade jag inte en nickel i entré. Nej besök MC Varuhuset eller valfri mc-butik om ni är i Stockholm istället, där finns allt som fanns på mässan, dessutom slipper ni betala för att få komma in och köpa prylar.
Japp, det är sånt min kompis (polis) får se.TinaTjejen skrev:Mådde illa när jag såg den där bilen med hojen i och tänkte att nån måste ha haft guldjobbet att skrapa ur de 3 döda ur bilen igen....![]()
Ja, en raktframhoj är ju en rejäl utmaning att ta framV-Gurra skrev:Ingen MT-o1:a utställd på mässan?
Årets coolaste och mest nyskapande hoj if you ask me!!
//VG
benkar skrev:Är det SÅ illa? SollentunaMässan har ju tidigare år varit "sisådär", men ändå värd ett litet besök, åtminstone om man har en fribiljett, eller mycket rabatt... Börjar låta som om jag ska ta en lång lördagssovmorgon istället.....
/B
sporTlovEr skrev:3 döda..de lär ha sanerat bilen innan, och laggt tillbaka hojen.
jP skrev:Ska du dra dit, så dra dit med fribiljett för att snacka med polare och bekanta i svängen som sammanstrålar på mässan, något mer lär du knappast få ut av den.
sandstream skrev:Japp, det är sånt min kompis (polis) får se.
Han får dessutom åka hem till anhöriga och berätta vad som hänt
Vad jag menade i ett tidigare inlägg om att det är fri sikt i den korsningen ett par hundra meter är att billisten inte kan ha kollat mer än en gång eftersom han annars borde ha sett förändringen i avståndet till hojen och därmed förstått att han inte skulle kunna hinna över.
Visst skall man inte älta skuldfrågan och visst är alla dödsfall tragiska, men man blundar för sanningen om man försöker frånse det enkla faktum att hojen i detta fall måste ha kommit som en satans långdistansrobot på vägen, den har ju för fan kört näst intill rakt igenom bilen! Att ens antyda att det är bilistens fel för att han kanske var "blind" är smaklöst, bevisen är tydliga, en hojförare dödade två bilister genom att köra löjligt för fort.benkar skrev:Tragiskt att det hände, antingen körde hojen väldigt snabbt, eller så var en bilist extremt blind, resultatet blev hursomhelst förödande.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |