Biltmore
Blood Group: Red
Röda däck var ingen höjdare direkt... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Raggarna är väl mcnytt.. man kan iallafall vinna den hojen.Trango_B skrev:aaaaaaaaahhhh![]()
Vad har dom gjort med monster:n![]()
Den är ju helt förstörd. Vad är det för
jävla raggare som våldfört sig på den?
myspinnen skrev:ni som varit där.. är det nåt att gå på?
myspinnen skrev:ni som varit där.. är det nåt att gå på?
sandstream skrev:Killen från VV fick inte berätta vart olyckan skett men jag VET att den skedde i Bro (ca 3.5 mil nordväst om Stockholm) förra sommaren.
Oavsett hur fort hojen kom så är det fri sikt flera hundra meter för den som ska svänga vänster i den korsningen så föraren av bilen såg inte hojen eller missbedömde avståndet.
Tragiskt![]()
Japp, jag såg det.Lilla_Tingeling skrev:Det var ett reportage i ABCnytt på tv igår från mässan. Och dom visade den kraschade bilen/hojjen. Och sa att olyckan hade hänt i Stockholm för nåt år sen.
200km/h är 55.5 m/sMacke skrev:Såg ju inte ut att ha gått i 70km/h direkt va?
Innan man lägger allt för stor skuld på föraren av bilen i det här läget, kanske man ska tänka efter lite. OM det nu var så att motorcykeln kom i farter kring 200km/h (nu spekulerar jag lite), så kanske det inte är alldeles lätt att bedöma avstånd, hastighet, och om man kommer hinna ut eller inte...
Samtidigt så ska man ju definitvt inte friskriva bilföraren från sitt ansvar...
Det enda jag menar är att man ska vara försiktig med att döma ut någon innan man har alla fakta till olykan...
Mattias skrev:
sandstream skrev:Killen från VV fick inte berätta vart olyckan skett men jag VET att den skedde i Bro (ca 3.5 mil nordväst om Stockholm) förra sommaren.
Oavsett hur fort hojen kom så är det fri sikt flera hundra meter för den som ska svänga vänster i den korsningen så föraren av bilen såg inte hojen eller missbedömde avståndet.
Tragiskt![]()
Motorcyklisten och de två personerna i bilen avled omedelbartburner skrev:Får hoppas att de inblandade i kraschbilderna klarade sig med livet i behåll
och utan livslånga större skador(kanske inte så troligt ???).
Nobody skrev:Kände inte killen personligen själv men har vänner som kände honom väl. Den killen inte gick att provocera till att köra hårt med den hojen då han var väldigt rädd om den. Men det här är också andra hands uppgifter så inget jag personligen kan gå i godo för.
Hur det än gick till så slutade det olyckligt för många.....
MikkE skrev:Jag vill också gå på mässa
Kan tyvärr inte, rensar kåken inför en visning i helgen.. suck stånk och stön
Syftar du på hojen som ligger inne i bilen så är det en Honda VFR 750 med castrol-stripning...Chronic skrev:Skum färgsättning på Duccen. Jätteskum.
( ööh, eller inte Ducce förresten )
Firefly skrev:Syftar du på hojen som ligger inne i bilen så är det en Honda VFR 750 med castrol-stripning...
(Den har också monosving...)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti