Mc klubb i Norrköping

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Va jag vet så finns det väl ingen mc klubb i Norrköping för oss sporthojs intresserade.
Tänkte höra ifall det finns nåt intresse för att bilda en

Clifton skrev:
Va jag vet så finns det väl ingen mc klubb i Norrköping för oss sporthojs intresserade.

Det kan nog ordnas ifall vi är ett antal här i stan som vill fixa en :tummenupp

Boujakka riders kanske är ett bra namn? :D

Satan va sugen jag är nu. Sitter o tittar på potatos mc när de glider ett helt gäng genom stan.
Vill också göra stan osäker =).

Clifton skrev:
Satan va sugen jag är nu. Sitter o tittar på potatos mc när de glider ett helt gäng genom stan.
Vill också göra stan osäker =).

Vill man verkligen ha det så?

/B

mja Norrköping är väl inte den bästa staden att glida kortege igenom. Ska vara runt promenaderna då.

Bara och stå utanför Palace och varva så springer damerna ut :tummenupp

Har vart där 2 gånger och kommer man tomhänt därifrån så kan man lika gärna ta livet av sig :D

Brukar vara i Norrping men sover i Sörping så bildar ni en klubb så tittar jag mer än gärna förbi när jag passerar :tummenupp

hehe, nope, inte jag inte. Dock en polare till mig som hade en likadan gixxer som var tillsammans med henne! Jag är bara kompis med henne lite.

/Niklas

Clifton skrev:
Campar dig känner man juh igen. Va inte du tillsammans med annie för länge sen.

Det kanske räcker med att vi bestämer att man kan åka til typ mac kl 12:00 varje lördag eller nått om man är sugen på att åka med andra. Annars om någon har tid/lust att fixa ihop en club så är det ju inte fel heller. Skulle ju gynna om man kunde hyra ett skapligt stort garage tillsammans osv

ja har lite mc åkande vänner i norrk och sörping som säkerligen e me å åker lite. Min tjej bor i sörping så ja e i traterna rätt mkt på sommrarna..
:tummenupp

Clifton skrev:

Behöver ni hjälp säg bara till...och lycka till...det är alltid kul när en klubb ska startas :yoparty

Mvh Prez i V-ås

Tycker vi ska satsa på mer än lördagarna.
Vore kul att sticka upp till brostugan lite då o då på de mc träffarna

Clifton, jo det är sant. Hur gör man när man startar en klubb då? Någon som har erfarenhet av detta :va

klubb

Vi är ett gäng med sporthojjar ca 8st som brukar åka ihop. Vi brukar träffas vid macOrvars o utgå därifrån. Mycket möjligt att vi är intresserade av en klubb, eller så åker vi bara ihop. Ju fler man desto roligre. :fyllisar

Back