Mc klubb i Norrköping

Skulle vara kul om vi tog ett rejält gäng och åkte upp till brostugan som sagt! typ 20 hojar eller nåt :yoparty

Precis. Jag tänkte att att jag skriver ut nån tid o plats snart när det är fint ute så får dom som hinner o vill kan juh kommer dit. O sen sticka iväg o åka lite hoj o snacka lite skit

Glöm inte att skaffa ett ruckel ni kan tvinga medlemmarna att måla! Sälja korv hör också till! :mattias

Mattias, o jag som trode vi skulle åka hoj :dummer

hehe :hihi

Nova skrev:
Skulle vara kul om vi tog ett rejält gäng och åkte upp till brostugan som sagt! typ 20 hojar eller nåt :yoparty

Brostugan är ju precis vad man längtar efter när det finns precis hur mycket skojjig landsväg som hellst runt husknuten..

/B

brostugan

Snuten brukar hålla koll uppe vid brostugan. Polarn var där förra året o han fick ombes. på ljuddämparen, blinkers m.m.Det var bättre förr, men dom har ju pratat om att flytta träffen vid brostgan till någon annanstans pga att snuten bevakar den.

Clifton skrev:
Precis. Jag tänkte att att jag skriver ut nån tid o plats snart när det är fint ute så får dom som hinner o vill kan juh kommer dit. O sen sticka iväg o åka lite hoj o snacka lite skit
Låter som en skitbra idé, :tummenupp

Varför åka till brostugan när norsholm och oskarshäll ligger inpå knutarna?

Förresten, stöter ni på en blå ST 955i med en liten kille som kör med en fet kille bakpå så är det stor risk att det är jag. :D

motard skrev:
Vi är ett gäng med sporthojjar ca 8st som brukar åka ihop. Vi brukar träffas vid macOrvars o utgå därifrån. Mycket möjligt att vi är intresserade av en klubb, eller så åker vi bara ihop. Ju fler man desto roligre. :fyllisar

Måste fråga om du syftar på Häger, bagarn, Norsken och resten av grabbarna?

Bj.O.rn skrev:
Brostugan är ju precis vad man längtar efter när det finns precis hur mycket skojjig landsväg som hellst runt husknuten..

/B
Jo men moralkärringar och brostugan kanske inte passar ihop? :hihi Det handlade om mc träff...inte roliga vägar. jag vet att det finns bra vägar häromkring! :fatta!

Nån som ska ut o åka lite i nkpg idag. Jag tänkte ut o ta en repa nu när man slutar vid 17

Blip skrev:
mja Norrköping är väl inte den bästa staden att glida kortege igenom. Ska vara runt promenaderna då.

Det blir skitbra, då kan jag hänga ut genom fönstret o vinka... ;)

Fan så va man ute o åkte idag. Såg massa sport hojjar ute men typ alla åker ensamma nästan. Börjar bli dags att sammla ett gäng o köra lite tillsammans

Fy f-n va jobbigt det är att se och höra alla hojar som är ute och glider redan! :4skrika

Själv ställer man på 1:a maj (om jag inte torskar för trycket) :näsblod

Back