Mc klubb i Norrköping

vtwin skrev:
Fy f-n va jobbigt det är att se och höra alla hojar som är ute och glider redan! :4skrika

Själv ställer man på 1:a maj (om jag inte torskar för trycket) :näsblod

Sorry det va nog jag bl.a. ;)

Åkte upp och hälsade på Xo en tur. Så om någon såg en blå TRX med skjuts och en röd XR650 så va det nog vi som åkte till Sörping och sen njöt av svängiga vägar hem

/oXydex med 13 mil på hojen idag

var ute en sväng me polarn en sväng i norrköping idag :banana jag en röd r1 han en blå vit tl1000r såg inte en ända sporthoj var är ni!

danneboy skrev:
var ute en sväng me polarn en sväng i norrköping idag :banana jag en röd r1 han en blå vit tl1000r såg inte en ända sporthoj var är ni!

Jag såg er, ni var på mc-montörerna idag(tisdag) eller hur? Jag åkte därifrån i en röd saab framför er, kunde inte låta bli att kolla, du har en väldigt fin R1! :tummenupp
//Mange

Urglubb skrev:
Jag såg er, ni var på mc-montörerna idag(tisdag) eller hur? Jag åkte därifrån i en röd saab framför er, kunde inte låta bli att kolla, du har en väldigt fin R1! :tummenupp
//Mange
man tackar börjar bli ganska nöjd men vore ju inte fel me polerad ram :yoparty

Skall ställa på hojen i morgon. Sedan skall jag bara åka till Skara och hämta den. Får hoppas att det inte blir för kalt, för det är 25mil mellan Skara - Norrköping :D

Medin skrev:
Skall ställa på hojen i morgon. Sedan skall jag bara åka till Skara och hämta den. Får hoppas att det inte blir för kalt, för det är 25mil mellan Skara - Norrköping :D

äää, jag körde i lördags från Nrk till Väsby!! 20mil bara E4:an....4grader o lite halv fuktigt!

=)

campar skrev:
äää, jag körde i lördags från Nrk till Väsby!! 20mil bara E4:an....4grader o lite halv fuktigt!

=)

Jag förstår det :) Men vad gör man inte. Jag är så sugen så jag snart spricker. Köpte ju ny hoj för en månad sedan och jag har aldrig ens kört den :huvet Har bara suttit på den och torr gasat :D

Jag är på Nova är ledig hela fredan så blir hel dag på hojjen.

Jag tror jag såg er Danne Boy. Tror jag hälsa på er vid den stora rondellen som går till söderleden eller lkpg vägen

Back