Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eller cbr 125!
Vill ju helst börja köra så fort som möjligt och inte köpa -> strypa -> reg. besikta. Bah. I princip alla intressanta hojar finns söder om Sthlm, och att åka 100+mil enkelväg är inte aktuellt. Får be till gudarna att någon intressant hoj till rätt pris dyker upp nästa vecka, mkt överpris på blocket nu imo. Jag hade lagt mina pengar på en suzuki sv 650. Det finns en del strypta till salu. Varför åka rad fyra när det finns twin![]()
Jag hade lagt mina pengar på en suzuki sv 650. Det finns en del strypta till salu. Varför åka rad fyra när det finns twin![]()
En bättre beggad Gpz900r kan ju funka..

men vart bor du gäsparn? För ett tag sen fanns det en VFR 750 i Pajala som jag tyckte såg intressant ut. Vet dock inte hur det ligger till med strypsatser till dom, men dom begjorde runt 20000 för den.
Såg även en -89 VFR750 i sundsvall som såg riktigt fin ut. Jag är själv lite sugen på en sån =).
//Robert
Jo VRF verkar som en fin mc, dock så hann många intressanta hojar försvinna nu innan återbäringen kom, hehe. Stod i valet och kvalet att fara och titta på en Gsx-r 1100 och GPZan, sambon tyckte sukkan var mycket snyggare, men hon tog tillbaka att kawan var ful när hon såg den på riktigt
Dessutom tycker jag att sukkan är lite skrämmande med alla dessa hästkrafter |
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |