MC i tyskland - Hur är det?

Nä jag kan ju omöjligt veta. Det blir ju en ändring av hojen från originalutförande, då väslbågarna skruvas fast i bakramen.
Ttor personligen inte att det blir några problem med en sådan sak det dom har mest emot är om man har ett annat avgassystem som dånar.

Ska vi spekulera så skulle det eventuellt kunna bli problem om du skulle orsaka en trafikolycka där utredningen visar att dina packväskor skulle ha del i orsaken tex tappat den och någon kör på den.

Jag hade kört med dom så länge det är riktiga prylar som är ordentligt monterade

Ttor personligen inte att det blir några problem med en sådan sak det dom har mest emot är om man har ett annat avgassystem som dånar.

Ska vi spekulera så skulle det eventuellt kunna bli problem om du skulle orsaka en trafikolycka där utredningen visar att dina packväskor skulle ha del i orsaken tex tappat den och någon kör på den.

Jag hade kört med dom så länge det är riktiga prylar som är ordentligt monterade
Tackar! Ja jag tänker också att det borde vara lugnt. Det finns ju massor av erfarenheter här, så tänkte att om någon vet något jag behöver veta så får man svar här.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back