MC i Kungälv

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX1100F
Hejsan Hejsan var ett dags sedan man var inne, tyvärr har nöjet varit vilande då familjen har tagit tid. Men Grabbar och Tjejer Ta Det LUNGT på Lycke Vägen nu. Någon GALNING på Kungälvs komun har beställt OLJEGRUS på vår fina hoj väg från Kärna till Marstrand.. Där är det nu mer Motard och Grus däck som gäller.. den fint asfalterade vägen sedan två år har man fixat med oljegrus, Det var den 0 Versionen från vägvärket.. Vi syns snart på vägarna igen..
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Blev det en hoj till :)

Nä, jag hann bara dit o kika en sekund innan jag fick kila vidare på en kurs :näsblod
Skall dit igen.... Frågan är bara när jag hinner.

Men KÖP blir det inte närmsta veckorna. Men snart så :)
 

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Kungälv
Hoj
660 -04
Ingen som skall ut och köra under dagen?
Drar ut en sväng nu men antar att normalt folk jobbar
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Nä, jag hann bara dit o kika en sekund innan jag fick kila vidare på en kurs :näsblod
Skall dit igen.... Frågan är bara när jag hinner.

Men KÖP blir det inte närmsta veckorna. Men snart så :)

Misstänker att han hade en massa roliga saker att titta på... kanske var tur att du inte stannade för länge :D

Testade att köra grusväg en sväng... men blev mest bara irriterad... det gick inte som jag ville och så var det ju svårt :D

Nä tackar vet jag KTM med motarddäcken på :yoparty
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Misstänker att han hade en massa roliga saker att titta på... kanske var tur att du inte stannade för länge :D

Testade att köra grusväg en sväng... men blev mest bara irriterad... det gick inte som jag ville och så var det ju svårt :D

Nä tackar vet jag KTM med motarddäcken på :yoparty

Ja det var nog tur det :)
Nu skall jag ut o köra igen, fast bara in till stan :(

Har förresten ett bredare styre som ligger o skräpar.
Det kan ju din syrra ta om hon vill.
 

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
Misstänker att han hade en massa roliga saker att titta på... kanske var tur att du inte stannade för länge :D

Testade att köra grusväg en sväng... men blev mest bara irriterad... det gick inte som jag ville och så var det ju svårt :D

Nä tackar vet jag KTM med motarddäcken på :yoparty


Eller ännubättre Husaberg med motardäck!! :p arrghhh!!!! ingen leverans denna fredagen heller!!

får se nu nästa vecka ska den bara komma!! argh kan inte hålla mig vill ha den nuuuuu!!! och det första man ska göra är att ta bort strypningen på 6kw haha...
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Har förresten ett bredare styre som ligger o skräpar.
Det kan ju din syrra ta om hon vill.

Hon är nog sugen på det :)
Efter en tur i helgen med flickorna så konstaterades det att hon måste pimpa hojen lite :D

Eller ännubättre Husaberg med motardäck!! :p arrghhh!!!! ingen leverans denna fredagen heller!!

får se nu nästa vecka ska den bara komma!! argh kan inte hålla mig vill ha den nuuuuu!!! och det första man ska göra är att ta bort strypningen på 6kw haha...


:D
Tror säkert att husa är grym med motarddäck... själv har jag bara kört en husa ca 100m :D så jag har ingen referens...

Tycker det är grymt att husa "bara" har 6kw.... försäkringen blir ju billig... tyvärr har inte ktm det...
 
Last edited:

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Fest på Hojride MC 31 maj

Tänkte bara lägga ut en blänkare att vi har party på vår klubb nu i maj som vanligt :)

MEN iår blir det bara EN fest så passa på att kom nu!!!

Förköp är 100kr, efterinsläpp sker under förutsättning att det finns plats 120kr.

På scen lirar Martin & Co
DJ spelar från 21.00 och ölen är billig :tummenupp

Här ni några frågor så hör av er till mig eller Cathy här på forumet annars så tveka inte att kom förbi klubben någon dag när ni ser att bommen är öppen :)

Finns bilder från tidigare fester på www.hojridemc.com

Hoppas vi ses :yoparty

//Lynn

Presidentskan
 

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
gaaah Nästa onsdag kommer...

Tomten.. :) då kommer min nya hoj! wiee!! :D den där festen är ju inte helt omöjlig att man kollar till ;)
 

MasseK

Ofta och mycket...
Gick med
7 Jan 2004
Ort
Bohus
Hoj
CBR 929 RR -00
Nyinflyttad...

Tjena,

Nyinflyttad i Bohus... Tänkte passa på och säga hej i denna tråd.
30+, jobbar på Volvo 3P i Lundby, sambo med Linda ("Teacher" på SH) en liten Amadeus på 14 månader. Bodde i Hisings Backa innan, så vi har inte flyttat så vansinnigt långt.
Blir inte så mycket körning nu för tiden som jag skulle vilja, men jag ser fram emot att hänga på nån gång och lära känna de lokala vägpärlorna.

/Masse
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Tjena,

Nyinflyttad i Bohus... Tänkte passa på och säga hej i denna tråd.
30+, jobbar på Volvo 3P i Lundby, sambo med Linda ("Teacher" på SH) en liten Amadeus på 14 månader. Bodde i Hisings Backa innan, så vi har inte flyttat så vansinnigt långt.
Blir inte så mycket körning nu för tiden som jag skulle vilja, men jag ser fram emot att hänga på nån gång och lära känna de lokala vägpärlorna.

/Masse

Bohus roals.... :yoparty :yoparty Välkommen.. :hej
 

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
Tjena,

Nyinflyttad i Bohus... Tänkte passa på och säga hej i denna tråd.
30+, jobbar på Volvo 3P i Lundby, sambo med Linda ("Teacher" på SH) en liten Amadeus på 14 månader. Bodde i Hisings Backa innan, så vi har inte flyttat så vansinnigt långt.
Blir inte så mycket körning nu för tiden som jag skulle vilja, men jag ser fram emot att hänga på nån gång och lära känna de lokala vägpärlorna.

/Masse

Ajja fel sida älven, men välkommer iallafall ;)
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top