MC i Kungälv

slutade 17.30 och hade en del att fixa efter det också. Får ta o köra en annan dag :)
Vart körde ni?

Blev bara jag Salle o Gunnarsson, Vi åkte förbi härryda o stannade till en snabbis sen fortsatte vi förbi där o mot alingsås o hem till salle i sjövik o tog en kaffe va väll ok men gick inte o slappna av o njuta av turen direkt.

Blev bara jag Salle o Gunnarsson, Vi åkte förbi härryda o stannade till en snabbis sen fortsatte vi förbi där o mot alingsås o hem till salle i sjövik o tog en kaffe va väll ok men gick inte o slappna av o njuta av turen direkt.

Det var som fan... Gunnarsson också. Har han besiktigat sukan än då? :D

hehe japp i lördags morse besiktigade han den =P

Ingen som e sugen på o ta en sväng idag kanske?

Sugen är man ju, men frågan är om man hinner idag. Är hemma absolut tidigast kl.18.
Vilken tid skall det köras tro?

Blev en liten genväg hemm till ytterby från jobbet i rollsbo igår via lillaedet-backamo-stenungsund-rollsbo-sjövik-hemma vid 21:00 =P (åkte till Rallysalle o hjälpte till o möblera om deras fiddy bana.
Idag ska vi ut o köra igen efter jobbet så om ngn e sugen så e det la bara o haka på.

Blev lite sugen när jag såg hojen förut när jag kom hem så det blev en liiiten, liten kvälltur :)

Bifogat

• DSC00420.JPG
    DSC00420.JPG
    150.9 KB · Visningar: 60
Blev lite sugen när jag såg hojen förut när jag kom hem så det blev en liiiten, liten kvälltur :)

Nice jag kom la hem vid 20:30 tiden igår efter en tur lite här o var kungsbacka,landvetter o härrskogen från bägge hållen, vilket jäkla väder detta har man längtat efter sen man ställde in hojen förra året, hoppas nu bara det håller i sig. Jäkligt sjyst bild förresten :tummenupp

//J

Ville bara upplysa om att jag beställt en ny Husa idag med helsystem etc etc :yoparty :yoparty :yoparty leverans 2-3 veckor sedan jäääävlar... :D

Ville bara upplysa om att jag beställt en ny Husa idag med helsystem etc etc :yoparty :yoparty :yoparty leverans 2-3 veckor sedan jäääävlar... :D

Woohooo! Go lacha, go lacha!

Det var allt på tiden :yoparty
Läste fel först och trodde du gjort en helomvändning och beställt en HAYAbusa :D
Slå en pling när den kommit så vi kan ta en svängom.

Körde också motard i helgen... o cross också :yoparty
Så nu lutar det åt att man köper en enduro med :näsblod

Ja du... för mycket leksaker kan man inte ha... eller?? :D

Måste berätta om nåt kul som hände på valborg:

Jag och min flickvän var ute och åkte (hon satt bak) på valborgsmässokvällen. Tänkte att innan vi drar hem så kolla vi lite i kungälv. Ganska dött med några få vid busstationen. Har precis vänt i rondellen när jag börjar komma ikapp en eu-scooter med 2 fjortisar på. De hör inte mig alls då jag ligger i 40-50 på tvåan. Tänker att nu ska jag skoja med dem och pekar på dem så min flickvän där bak förstår vad som ska hända.

Precis när jag är i höjd med dem så slänger jag i ettan och ger fullgas. Till min förvåning (doh!!!) så reser sig hojen med ett vrål. Fjortisarna sket nog fan i byxorna och jag tänkte ganska snabbt att nu kommer hon där bak slå ihjäl mig. Kan inte sluta asgarva förrän jag kommer bort till rödljusen där jag ställer mig still och kollar hur det är med tjejen. Hon tjuter av glädje och skriker "det är ju bättre än Liseberg!!!"

Båda var lyckliga men frågan är vad de på moppen tänkte om oss.

Måste berätta om nåt kul som hände på valborg:

Jag och min flickvän var ute och åkte (hon satt bak) på valborgsmässokvällen. Tänkte att innan vi drar hem så kolla vi lite i kungälv. Ganska dött med några få vid busstationen. Har precis vänt i rondellen när jag börjar komma ikapp en eu-scooter med 2 fjortisar på. Bla.. bla.. bla...

:D :D :D :yoparty Aaaaghahahaha FAAAAn vad kul!!!:tummenupp

Last edited:
Ingen som rullar i k-älv idag nu på dagen?
Lovat att köra med polaren som övningskör lite senare idag runt 4 snåret eller lite innan, så tar gärna en lugn sväng nu innan med.

Ingen som rullar i k-älv idag nu på dagen?
Lovat att köra med polaren som övningskör lite senare idag runt 4 snåret eller lite innan, så tar gärna en lugn sväng nu innan med.

Jag drar ut nu...
Men skall möta upp ett par polare i stan o sen dra ut till cross & endurokompaniet o kolla hoj :banana

Back