MC-garage finnes ledigt

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Chille skrev:

Vet ej, jag ska kolla lite mer med Micke om var det ligger, mekmöjligheter osv. Återkommer med mer info. Kanske kan vi gå ihop ett gäng och hyra en mekstuga. Jag behöver nämligen någonstans att vara i vinter när jag köper hoj igen.

Du köpa hoj.... Jaja, den har vi ju hört ett tag nu.... :tungan

Väntar med iver...

Jag var och kollade på garaget igår, och jag måste säga att det ser GRYMT bra ut!

Det ligger i Fristad, är ca. 35m² stort, bra ljus, värme, toalett, fikarum, omklädningsrum, loft för förvaring av prylar osv. Det absoluta drömgaraget alltså.

Om vi kan samla ihop 6 pers så får vi en hyra på 500 kr per skalle och månad. Inte alltför blodigt för ett såpass fint garage, där mekmöjligheterna är nästintill obegränsade.

Vad sägs?

McB skrev:
Jag var och kollade på garaget igår, och jag måste säga att det ser GRYMT bra ut!

Det ligger i Fristad, är ca. 35m² stort, bra ljus, värme, toalett, fikarum, omklädningsrum, loft för förvaring av prylar osv. Det absoluta drömgaraget alltså.

Om vi kan samla ihop 6 pers så får vi en hyra på 500 kr per skalle och månad. Inte alltför blodigt för ett såpass fint garage, där mekmöjligheterna är nästintill obegränsade.

Vad sägs?

hmm jag bor ju i Fristad. skulle ju va perfekt :banana . var i Fristad ligger garaget

count me out :(

måste ha gångavstånd till mitt garage.. är lat nog som det är utan att behöva ta bussar å shit... :kocko

Tobbecoolio skrev:
ok 15 min gångväg alltså . men 3000:- i mån. ingår el , vatten å värme då

Japp, det är inklusive allt.

Det går givetvis att få in fler hojar, för t.ex vinterförvaring utan mekmöjligheter, för att få det billigare under vintermånaderna.

Stor svarv, stor fräs, 3 st stora svetsar, diverse bandslipar och andra slipar, maskin för polering, fotogen-bad-utrustning, soffor, micro, öl-kyl, stereo, vatten, värme, arbetsbänkar, verktyg + massa annat....

MITT utrymme är ca:25 kvm med soffa, bord, arbetsbänk, stereo, elektronik-mek-hörna, hyllor, + alla saker som hör hemma i ett garage...

Allt detta för 420 kr/mån inklusive larm avgift i Freja garaget! :yoparty :tungan

Rätt nöjd som det är nu....

McB skrev:
Det förstår jag, men tänk på att du måste samsas med en massa HD-tomtar där du är nu. :7peta

Vilka kör ducce.... Visst finns det HD också... :gnissla

*/ ?>
Back