Jönsson1
Ny medlem
Troligtvis en RM250, kolla längden på ljuddämparen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ola_sandin skrev:2648670Japp det där var ingen gatlegal hoj, snarare en Suzuki rm av något slag. Alltså lika mycket motorcykelolycka som ett skottdrama är en jaktolycka.
lorkan skrev:2648961
Är det ingen motorcykel för att den inte är gatlegal? Hänger inte med i resonemanget nu.![]()
ola_sandin skrev:2649007Jo på sätt och vis är det en mc, men framförallt ett tävlingsredskap som jag hellre benämner motocross. Jag reagerade mest på att tidningen inte skrev ett dugg om att hojen var en cross utan skrev om händelsen som en "vanlig" mc-olycka, något som ökar anledningarna för politikerna att sätta käppar i hjulen för oss gatåkare.
ola_sandin skrev:2649007Jo på sätt och vis är det en mc, men framförallt ett tävlingsredskap som jag hellre benämner motocross. Jag reagerade mest på att tidningen inte skrev ett dugg om att hojen var en cross utan skrev om händelsen som en "vanlig" mc-olycka, något som ökar anledningarna för politikerna att sätta käppar i hjulen för oss gatåkare.
lorkan skrev:2649046Tidningar har ju knappast koll på om det är en legal gathoj eller ej, för tillfället fanns det ju väldigt knappa uppgifter öht. Lite mycket att begära tycker jag.![]()
Motard nissen skrev:2649106Får direkt känslan av att den va en stulen hoj när jag såg att det va en mx![]()
Och knivskärning är en arbetsolycka f trätäljare.ola_sandin skrev:2648670Alltså lika mycket motorcykelolycka som ett skottdrama är en jaktolycka.
Förmodligen mycket sämre än i juni; iaf för den som kör i december.IronMike skrev:vad är oddsen för att förolyckas på mc i december månad
Antar du menar bl.a. mig. (Vore isf rakare att säga det rakt ut.)DFMSWEDEN skrev:2650385Vissa här på sh har verkligen en bisarr syn på saker och ting....
Är det en mc olycka så är det....oavsett om den är stulen eller ej samt vems fel det nu må vara.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |