MC-dagar på Säve flygfält 25/26 april

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(
Och de som tror att det var en "miss" från handlarna i Göteborg räcker upp en hand. :rolleyes:

Då e det besiktning som gäller i Partille! Då har man lite att åka runt på efteråt för att fira in våren =)

Och jag kommer stå i en monter med en grön mc.
Kom gärna förbi! :tummenupp

tänkte åka till trollhättan på FM den 25:e och på säve på EM, hur blir man medlem i Bike så att man kan komma in där kl 9:00? hittar inget på deras hemsida... hmm....

Jag kommer :tummenupp
Passar ju perfa när man köpt motard och inte orkar köra till Trollhättan :hojsmilie

Va fan har du köpt motard... :) Visste att du skulle falla över på mörka sidan.. :D

Jag kanske kommer om jag fixat hojarna.. :3freak

:va Om, vad e det för ngt? Det finns inte i mitt vokabulär.... inte heller kanske ;):tuttar

Absolut!!!
Hoppas vädret gör det hela till en fest! :tummenupp

Som vädret har varit den senaste vecka o så så håller jag med tummarna, lite mera värme skadar juh inte heller :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage