MC-dagar på Säve flygfält 25/26 april

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(
Och de som tror att det var en "miss" från handlarna i Göteborg räcker upp en hand. :rolleyes:

Då e det besiktning som gäller i Partille! Då har man lite att åka runt på efteråt för att fira in våren =)

Och jag kommer stå i en monter med en grön mc.
Kom gärna förbi! :tummenupp

tänkte åka till trollhättan på FM den 25:e och på säve på EM, hur blir man medlem i Bike så att man kan komma in där kl 9:00? hittar inget på deras hemsida... hmm....

Jag kommer :tummenupp
Passar ju perfa när man köpt motard och inte orkar köra till Trollhättan :hojsmilie

Va fan har du köpt motard... :) Visste att du skulle falla över på mörka sidan.. :D

Jag kanske kommer om jag fixat hojarna.. :3freak

:va Om, vad e det för ngt? Det finns inte i mitt vokabulär.... inte heller kanske ;):tuttar

Absolut!!!
Hoppas vädret gör det hela till en fest! :tummenupp

Som vädret har varit den senaste vecka o så så håller jag med tummarna, lite mera värme skadar juh inte heller :D

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back