MC-dagar på Säve flygfält 25/26 april

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(

Hmm... Det var ju en miss, MC-dagarna på Säve är samma dagar som Bikedagarna hos Bike i Trollhättan... Visserligen finns det två dagar, men jag kan bara ena dagen... :(
Och de som tror att det var en "miss" från handlarna i Göteborg räcker upp en hand. :rolleyes:

Då e det besiktning som gäller i Partille! Då har man lite att åka runt på efteråt för att fira in våren =)

Och jag kommer stå i en monter med en grön mc.
Kom gärna förbi! :tummenupp

tänkte åka till trollhättan på FM den 25:e och på säve på EM, hur blir man medlem i Bike så att man kan komma in där kl 9:00? hittar inget på deras hemsida... hmm....

Jag kommer :tummenupp
Passar ju perfa när man köpt motard och inte orkar köra till Trollhättan :hojsmilie

Va fan har du köpt motard... :) Visste att du skulle falla över på mörka sidan.. :D

Jag kanske kommer om jag fixat hojarna.. :3freak

:va Om, vad e det för ngt? Det finns inte i mitt vokabulär.... inte heller kanske ;):tuttar

Absolut!!!
Hoppas vädret gör det hela till en fest! :tummenupp

Som vädret har varit den senaste vecka o så så håller jag med tummarna, lite mera värme skadar juh inte heller :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...