MB-racing i KK?? står så i vlt iallfall

SENSEI skrev:
Är faktist inte förvånad över att MB konkade.

[Detta inlägg är modererat. Personangrepp undanbedes /PEJO]

Håller verkligen med, tyckte aldrig om att handla där ofta fel varor, ringde aldrig när sakerna kom och så hade de sönder alla mätarglas på min MC när den var innne på reparation.

WaZZe skrev:
Janne är bäst :mattias
Kan inte mer än hålla med... Janne är DEN bästa av dom alla på Mc racing,
Trevlig, MYCKET hjälpsam, och jag tror verkligen att han bryr sig om sina kunder, för så mycket han har fixat åt mig, saker som har varit lite knepiga att få fram, har han lyckats fixa...

Angående Mc racing i sig så har jag inte haft nått problem med dom.. dom har ALLTID ringt när mina grejjor har kommit,, ca veckan efter beställning...

Finns dock ett pucko som är otrevlig och snäsig, säger inga namn men dom flesta vet nog vem jag pratar om,,,

Med sån attityd får man inga grejor såld,,, "HAN, har iaf Janne att tacka,, för, att jag fortsatt att handla på Mb"

Janne best ja, helt klart.

Fick mina byxor i dag, som jag pratade om tidigare i tråden, så det va inget att oroa sig över. TACK Janne, skötte du fint.
Som tur är han lite vaken, till skillnad till en själv, när jag lämnade in byxorna, glömde jag ta ur skydden (som man köper löst till dem), och sedan hade jag min klocka i ena fickan, som jag hade letat som en tok efter.
Tycker dem alltid har varit bra, ringer jämt när prylarna kommit, har dem i alla fall alltod gjort för mig, men har i och försig alltid varit Janne som jag har haft att göra med

Vi kanske skulle åka ut med en blomkvast från klubben och önska lycka till? Vad tycker ni? Rör sig väl om ca 200:- från klubbkassan i så fall.

OBS! Detta har jag INTE tagit med styrelsen, utan är en rent personlig fundering.

skriv ett ja eller nej eller nåt annat lämpligt vettja :tummenupp

Funatic skrev:
Vi kanske skulle åka ut med en blomkvast från klubben och önska lycka till? Vad tycker ni? Rör sig väl om ca 200:- från klubbkassan i så fall.

OBS! Detta har jag INTE tagit med styrelsen, utan är en rent personlig fundering.

Svar Ja. Dom är/var ju ändå våra sponsorer ?

(Jag har redan varit ut, helt privat, samma dag som artikeln i tidningen, och lyckönskade just Janne...)

Funatic skrev:

Låter som en vettig idé tycker jag............ :tummenupp

Ska vi ta det på måndag då kanske? vid 10?
Det finns en blomaffär bredvid min butik så kan ni komma hit kan vi ta min bil och åka direkt dit om det är enklast för er?

Last edited:
Funatic skrev:
Det finns en blomaffär bredvid min butik så kan ni komma hit kan vi ta min bil och åka direkt dit om det är enklast för er?

It's a date. :)

Funatic skrev:

Det fungerar ju inte så värst bra, då en del av oss har arbeten som sker dagtid.... :4skrika :va
MB har ju också öppet på lördagar, och vardagar fram till 18... :7peta

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!