Max jävla otur...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vill bara dela med mig av mina nederlag. De tycks aldrig sluta...

Förra veckan, kuggade en tenta med en jäkla liten ynklig poäng. Förbannat. Hade förfest, plånboken försvann... Åkte hem med hojen, märkte att jag kört hela jävla vägen utan att stänga ryggsäcken, några viktiga papper som flugit iväg...

Ramlar och slår mg hela tiden, krockar med saker och ting, tappar saker. Senast idag, hängde hjälmen på backspegeln på hojen, som vanligt, kom åt hjälmen, den studsade ner i backen och det blev repor å fult...

Senare; hemma i Halmstad igen. Grillar lite... Ska "släppa" ner telefonen ner i gräset, tro fan att den studsar rakt ner i marinaden och slutar att fungera. Skuvar upp den för att torka. Lägger de små små fula äckliga skruvarna på ett "smart" ställe, självklart lyckas jag med att slänga den där pappskivan jag lagt skruvarna på och telefonen är totalgay. Totalt alltså.

När ska detta sluta? Kan man söka hjälp?

:(

En riktigt råfylla så är du som du ska igen. Alkohol löser allt :fakta :hihi

hållundan skrev:
Vill bara dela med mig av mina nederlag. De tycks aldrig sluta...

När ska detta sluta? Kan man söka hjälp?

:(

Oj, nån som har mer otur än mej...trodde inte d va möjligt!! :tungan

hållundan skrev:
Üppenbarligen... Blä, det är tråkigt detta nu.... :(

Jag förstår dej.....min otur i helgen räcker gott å väl!! Strulade till det på jobbet igår så imorgon väntar en utskällning (vill inte ens gå till jobbet) och till råga på allt fick jag 1000 spänn i böter nu ikväll...*suck*

Pillis skrev:
Jag förstår dej.....min otur i helgen räcker gott å väl!! Strulade till det på jobbet igår så imorgon väntar en utskällning (vill inte ens gå till jobbet) och till råga på allt fick jag 1000 spänn i böter nu ikväll...*suck*
Usch, det är inge inge vidare alls det här. borde starta en sån däringa "depp-klubb" eller nåt. Å andra sidan kan det bara bli bättre.... TA I TRÄ

:)

Varför böter???

hållundan skrev:
Usch, det är inge inge vidare alls det här. borde starta en sån däringa "depp-klubb" eller nåt. Å andra sidan kan det bara bli bättre.... TA I TRÄ

:)

Varför böter???

Fick böter för fortkörning............ :rolleyes:

hållundan skrev:
Kors då?! Varthän då nånstans?

Va på Kinnekulle Ring idag å kolla hojar...vart väl lite taggad när jag körde därifrån *skrattar*....hade inte kommit långt på E20 förrän jag vart stannad av en mc polis...

Pillis skrev:
Va på Kinnekulle Ring idag å kolla hojar...vart väl lite taggad när jag körde därifrån *skrattar*....hade inte kommit långt på E20 förrän jag vart stannad av en mc polis...
Kors i karamellen :) jag var lite taggad efter att jag sett på motogp:n oxå...Mötte en del snutar, var lite nojig, men klarade. Otroligt nog...

böter

Pillis skrev:
Fick böter för fortkörning............ :rolleyes:
ajjjj......ajjjjjj.......ajjjjjjj sånt där sysslar inte vi andra med!!!!!!!!!!! tro de eller ej :rolleyes: upp med humöret o ta nya tag världen har inte gått under än. :banana

Men Guuubben då!
Stackarn!
Varför är du inte på Ajsekjo?
Köp en 630, svart, de rockar!

//A.

hållundan skrev:
Kors i karamellen :) jag var lite taggad efter att jag sett på motogp:n oxå...Mötte en del snutar, var lite nojig, men klarade. Otroligt nog...

Hehe...tror jag säkert!! Kör du på bana nåt?? Förresten, d e du som pluggar i Halmstad va?? Tycker att du ska hänga m Skorpan till Falkenberg nån dag så bjussar jag på fika!!:)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back