Det får tamigfan vara nog snart, ut ur EU innan kukfettan herman i Bryssel väljer kalsonger åt mig.
Så ska det låta!!!!!!
Words....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det får tamigfan vara nog snart, ut ur EU innan kukfettan herman i Bryssel väljer kalsonger åt mig.
Då tycker jag man ska införa en begränsning på att öl får ha max 2,8%, vin max 5% och cider 2% alkohol också. Starksprit förbjuds självklart. Det är ju trots allt betydligt många fler som dör av alkohol än av motorstarka hojar.
Snarare överförmyndarsamhället, om du inte med beskydd menar beskydd a la maffiametoderVi börjar lämna informationssamhället och går nu in i beskyddarsamhället![]()
Står i artickeln:
"Enligt flera undersökningar har inte något samband mellan mycket hästkrafter och antalet allvarliga motorcykelolyckor kunnat påvisas."
Vad är då syftet med införandet av en sådan maxgräns?
FY FAN va trött jag blir på det här förbannade förmyndarsamhället!! Människan ska nog helt enkelt tvingas att sluta tänka själv med hjälp av storebror bestämmer lagar och regler vad som är bäst för oss....![]()
![]()
Då tycker jag man ska införa en begränsning på att öl får ha max 2,8%, vin max 5% och cider 2% alkohol också. Starksprit förbjuds självklart. Det är ju trots allt betydligt många fler som dör av alkohol än av motorstarka hojar.
Snarare överförmyndarsamhället, om du inte med beskydd menar beskydd a la maffiametoder![]()
Det handlar inte om vad storebror tycker är bäst för oss, det är bara ren ekonomi.
Samhällskostnaden för alla som skadar sig på effektstarka motorcyklar är helt enkelt för hög.
Det handlar inte om vad storebror tycker är bäst för oss, det är bara ren ekonomi.
Samhällskostnaden för alla som skadar sig på effektstarka motorcyklar är helt enkelt för hög.
Word.Spelar det så stor roll igentligen hur många HK hojarna får ha?
Det måste ju gå att ta bort strypningen... Min hoj har redan en bra bit över 100hk och vad fan ska nån kunna göra åt de?
Jag skiter fullständigt i om jag inte får köra den pga att den har för mycke hästar, vem ska stoppa mig...?![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |