Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Supermoto skrev:Ledsen att behöva förstöra men den ÄR över
Man ska sluta grilla ungeär såhär års och återuppta grillandet strax efter isen försvunnit.
Kyckling kläckte nämligen en idé om att ifall alla öppnar frysdörren hemma så lägger sig sjöarna fortare och vi kan leka på isen fortare![]()
(OBS, vi har redan tänkt på att leda bort all extravärme från frysarna till södra europa eller rent av afrika om det kniper)

Supermoto skrev:Kyckling kläckte nämligen en idé om att ifall alla öppnar frysdörren hemma så lägger sig sjöarna fortare och vi kan leka på isen fortare![]()
![]()

låter mysikt detMattias650 skrev:VA, är grillsäsongen slut? Varför har inget sagt nått???
Jag kan ju inte släppa IN en massa PBRare i huset. Det går ju bara inte. Jag har ju renoverat och gjort fint inne...![]()
Jo, jag skäms lite att det inte blivit någon fest än. Men dagarna bara rullar på å rätt som det är så är det jul.
Får se vad vi kan ordna.![]()
![]()

Njaa... Lite krasslig har jag iofs. varit ett tag... Och det känns inte som salmonella så vi kör väl på det då.Kjelle skrev:Du skall inte lyssna på Kyckling. Han har sannolikt fågelinfluensa. Sjuuuuk Kyckling!![]()

Mattias650 skrev:VA, är grillsäsongen slut? Varför har inget sagt nått???
Jag kan ju inte släppa IN en massa PBRare i huset. Det går ju bara inte. Jag har ju renoverat och gjort fint inne...![]()
Jo, jag skäms lite att det inte blivit någon fest än. Men dagarna bara rullar på å rätt som det är så är det jul.
Får se vad vi kan ordna.![]()
![]()

blom skrev:ja mattias hur går det![]()
erik skrev:Ja, man undrar ju lite om grillandet.

blom skrev:mattias kom fram nu

är du säker på att det inte var åsa som kom ut genom dörren då? hon kan skälla hon med...Kyckling skrev:Jag åkte förbi hos dom förut. Det ligger en massa sandsäckar staplade i trädgården och så var det skitmycket taggtråd och grejjer...
Tyckte det såg ut som en minvarningsskylt också men inte helt säker.
Jag hann inte se så mycket innan det började tjuta från nån slags siren och det kom ut några stora äckliga Nazist-kamphundar genom en lucka och jagade bort mig.![]()
Tycker de inte om besök eller?!![]()

Kjelle skrev:Nååååå????![]()
erik skrev:Ja, man undrar ju lite om grillandet.
Kjelle skrev:Sedan kan vi börna i garaget med Mattias SV och Åsas ER-5! Feeeest!
Kjelle skrev:Var det någon som sade julfest hos Mattias??
crashtestdummy skrev:är du säker på att det inte var åsa som kom ut genom dörren då? hon kan skälla hon med...![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!