DieselDoris
Gangster rap made me do it
Nå?! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

bonny skrev:...
Jag vill dock påpeka för alla att jag med tiden har börjat att gilla att debattera med Markus då han sätter lite färg på forumet!![]()

Mickez77 skrev:jag är lite för ny på forumet för att hänga med i saken men det visar väl med tiden
Markus vs. Bonny, Markus + Bonny![]()
Min mammas kusin jobbade på rättspsyk. Styra upp en dejt kanske?bonny skrev:jag jobbar som psykolog vid rättspsykiatiska enheten i Helsingborg.

Halogen skrev:Passa även på att slå upp frasen "Ad Hominem" när du ändå är igång.
Markus skrev:bonny skrev:1. Jag undrar mest varför du envisas med att referera till mig som sagofarbror?
2. Att jag har en annan åsikt än dig tycker jag dock inte ger dig rätten att förlöjliga mig
1. Därför att jag upplever det som att du inte är ärlig vad beträffar din proffession, och i kombination med det så sprider du sådant som jag anser vara felaktigheter.
2. Nej, det kan du tycka. Men du kör med samma stil själv - rakt igenom dessutom. Hur många gånger har du nu kommenterat att jag inte har lika fin titel som dig?

Markus skrev:För att göra en lång historia kort, det här PM:et fick bonny som svar på sina frågor:
Helt rätt, jag bjöd inte ens på ett "Mvh" - så badass är jag.![]()
UrbanTiger skrev:Jag har full förståelse för att han tycker att du är dryg. Vem skiter inte i dina referenser![]()
UrbanTiger skrev:Sant, gör det så kommer jag sen![]()
Markus skrev:För att göra en lång historia kort, det här PM:et fick bonny som svar på sina frågor:
Helt rätt, jag bjöd inte ens på ett "Mvh" - så badass är jag.![]()
Zee skrev:Mina 5 cent.
Faktiskt en ganska bra beskrivning!t-rex skrev:Han är lite som oliver. Det tar tid, men det blir rätt kul. På nåt lite märkligt sätt.
Edit; Han har ju fortfarande fel i det mesta han säger, naturligtvis, men han är ju iaf konsekvent![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |