DieselDoris
Gangster rap made me do it
honkiie skrev:catfight catfight![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

2fast4hjo skrev:ironin är död
Kalla ngn "pucko" är väl lite dagisnivå va

Markus skrev:Eller som i det här fallet:
Vilket jobb man inte har.
![]()
Starstriker skrev:Har du blitt av med jobbet?
Sant..Suomalainen skrev:UrbanTiger... Har inte du ett hus att bygga? Börjar bli liiite trökigt med dina "roliga" inlägg/kommentarer till precis allt. Såg att du försökte med din "roliga" stil på det där hästforumet också, gick väl sådär kanske...så har du inge vettigt att säga så kan du väl snickra upp en planka lr nåt istället för att spela allan hela j-vla tiden.
Sväng nästa vänster.Markus skrev:Nej jag är kvar här på rymdstationen.![]()

Jag kramas alla dagar i veckan.Nursey skrev:Jag tycker att fredag ar alldelles for langt bort...GRUPPKRAAAAAAAM![]()
Kramar e bra..trust me im a nurseOrca69 skrev:Jag kramas alla dagar i veckan.

Hahaha Lika åt alla, ät av min fralla!ah17 skrev:alla-skall-ha-det-bra-ingen-skall-ha-det-dåligt

Starstriker skrev:Hehe. Har du blitt av med jobbet?
För övrigt anser jag att den jobbigaste moralfarbrorn av alla på det här forumet är Chrilla (eller heter han Chrille). Har inte sett honom här på att tag nu vilket är skönt.
Saken är nog att de flesta nog inte går in i en tråd med ens namn skapad av någon annan och börjar försöka vara seriös.bonny skrev:Jag trodde att detta var en tråd där jag och Markus skulle få kasta skit på varandra! Men nu har det blivit en allmän skitkastar tråd. På sätt och vis är jag hedrad över att jag kan gå in i hitorien medveten om att jag har bidragit till att folk har fått avreagera sig och vara dryga i mitt namn. Lite som Nobel...![]()
UrbanTiger skrev:Det är väl en fri värld vi lever i![]()

Jag är tveksam till att UT har dig i åtanke när han försöker vara rolig.Suomalainen skrev:Nja, just nu är du och jag inom swedies värld. Hur som helst är dina inlägg förbannat jobbiga, trådarna går ifrån ämnet stup i ett för att du ska försöka vara rolig i tid och otid. Tror jag har garvat kanske 2ggr på alla dina 5653334 försök, det är liksom dags att lägga ner.![]()
Teamwork! High five!!!UrbanTiger skrev:

bonny skrev:I egenskap av det anser jag mig ha rätten att ifrågasätta vissa felaktigheter som folk sprider i förhållande till ... kriminologi.
).bonny skrev:Jag själv har dock inget intresse av att klippa och klistra här för att bevisa något.
:|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |