Markus och bonny pratar ut

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:
Det är fanimej inte fredag ännu! Sånna där "kom-å-kramas-mess" får ni vänta med tills dess! :7peta

Sesså, buss på nu!

:corn

Ok. Dig tål jag inte alls Korvis. Du ska alltid tjafsa med Mackan och så blir det alltid ett zlatans liv. :tungan

P.S. Ska vi kramas på fredag? :fyllisar

Zee skrev:
Ok. Dig tål jag inte alls Korvis.
P.S. Ska vi kramas på fredag? :fyllisar

Det är bara för du tror att kärlek börjar med bråk så du är rädd att JAG ska få Mackan innan dig!

Japp, på fredagar får man kramas... det är lixom fredspipans dag!
:tummenupp

UrbanTiger skrev:
Jag har full förståelse för att han tycker att du är dryg. Vem skiter inte i dina referenser :gnissla
Du missar poängen! Jag har inget emot att Markus eller du tycker att jag är dryg, det är jag t.o.m. ibland. Vad jag inte fattar är varför han menar att jag skulle ljuga om mtt jobb och, dryg som jag är, så menar jag att jag nog kan mer om detta än vad han kan! titta nu var jag dryg igen!
Men jag kan dyrt och heligt lova dig att du aldrig kommer att få se mig uttala mig så väldigt kraftfullt om hur många pixlar det finns i en speciell mobilkamera, hur många sorters papegojer det finns i Brasilien eller vilken ammunition SS använde i sina Luger pistoler! (om de nu använde Luger...)

Nu när jag ändå håller på att dryga mig så kan jag passa på att förklara vad jag står för! Jag är och förblir humanist och anser att ALLA indvider har rätt att sträva efter ett bra liv och att få leva i fred och trygghet, även om detta betyder att flytta till Sverige. Jag anser också att alla individer har rätt att få prövas just som individer, inte som "muslim", "blond" eller någon annan gruppering.
Jag är ocskå inne på att kunskap är bättre än gissningar och tror att välden är mer komplex än en orsak- en verkan. Allt sammanfattat i den lilla meningen: Det sanna är inte alltid uppenbart och det uppenbara är inte alltid sant.
Jag har förstått att jag och Makus har olika syn på mycket i livet och att jag ALLTID har rätt och han ALLTID fel!!! :banana

UrbanTiger skrev:
Tack för det, blir det till att hoppa, hänga, skjuta sig eller fegar du med tabletter :gnissla
Ärligt talat fattar jag inte ditt svar!
Min tolkning är att du på något vis har läst in något om suicidalitet i mitt inlägg. Du får gärna visa på vad det kan vara. Titta nu frågade jag efter en referens igen!!!
Som psykolog börjar jag undra om det är en projektion som spökar här och om du i så fall mår bra.... :D
(för att du inte åter skall missförstå så var den sista meningen ironisk! ALLA vet ju att jag inte tror på projektioner!)

Är det bara jag som aldrig har sett ett enda inlägg av Bonny här tidigare? Och ändå läser jag alla trådar, TRODDE jag. Måste vara att jag undviker trådar skapade av Markus, eller nåt sånt. Undermedvetandet spelar mig ett spratt!
Bonny, vad ska jag knapra för nåt för att slippa sådant igen?

Hmm

Dee_cati skrev:
Är det bara jag som aldrig har sett ett enda inlägg av Bonny här tidigare? Och ändå läser jag alla trådar, TRODDE jag. Måste vara att jag undviker trådar skapade av Markus, eller nåt sånt. Undermedvetandet spelar mig ett spratt!
Bonny, vad ska jag knapra för nåt för att slippa sådant igen?

Hej

Jag har läst en hel del av honom innan men det kanske beror på att jag känner gubben. :lol
Jag har tom sålt några bilar till honom och ingen av dem har överlevt två hos honom. Det säger inte så mycket om honom utan hur otroligt förträfflig jag är som försäljare! :banana

Sen är Bonny som han nämt tidigare psykolog och de får inte skriva ut recept utan det måste man vara läkare eller psykiatriker för att göra / behöva. Men Dee_cati jag hade nog satsat på halstabletter eller minttabletter för då får man en god smak i munnen. Kattmat rekomenderas inte för dessa små varelser har en grymt dålig andedräkt.

Va, fan vi kan inte älska eller ens förstå alla här i världen och jag tycker det är skitkul att läsa meningsutbytena som uppkommer ibland. Men jag är nog inte riktigt normal.........

UrbanTiger skrev:
Tack för det, blir det till att hoppa, hänga, skjuta sig eller fegar du med tabletter :gnissla

UrbanTiger... Har inte du ett hus att bygga? Börjar bli liiite trökigt med dina "roliga" inlägg/kommentarer till precis allt. Såg att du försökte med din "roliga" stil på det där hästforumet också, gick väl sådär kanske... :hihi så har du inge vettigt att säga så kan du väl snickra upp en planka lr nåt istället för att spela allan hela j-vla tiden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!