Ahopp. Tredje gången jag blir uppringd av nått offer från London som gör nån marknadsundersökning. Jag sa nej 2 ggr att jag inte ville lyssna och inte var intresserad vad dom än hade och säga. Sen sa hon ändå, som om jag sagt ja "Can I tell you about the tsumani victoms and what they need the most?" eller nått i den stilen. Jag sa "Sure"... och så babbla hon vidare. Sen avbröt jag för jag blev trött och sa nått "Okay, I don't want to listen anymore. I am going to hang up on you." Sen så fatta hon iaf och sa "Have a very nice day. bye".. Direkt! som om hon nått sin tid på nån sorts klocka.
Hon hade först ringt kl13:14 o lämnat meddelande på telefon. "Hi can I speak to Johnny". Hur fasiken fick hon mitt namn oxå? Vem är denna muppiga byrå? Ringer med okänt nummer. Nästa gång dom ringer kommer jag vara ett rejält arsle tillbaka och fråga ut dom om information och varför dom ringer, sen ska jag säga "Are you cute, can I meet you? I like your voice. It's so sweet. I want to do things with you.". Sen ska jag be om att få kopplad till hennes överordnad och klaga på att hon bemött mig dåligt. bah. Så trött.
Vet nån här vilka puckon detta är?
Hon hade först ringt kl13:14 o lämnat meddelande på telefon. "Hi can I speak to Johnny". Hur fasiken fick hon mitt namn oxå? Vem är denna muppiga byrå? Ringer med okänt nummer. Nästa gång dom ringer kommer jag vara ett rejält arsle tillbaka och fråga ut dom om information och varför dom ringer, sen ska jag säga "Are you cute, can I meet you? I like your voice. It's so sweet. I want to do things with you.". Sen ska jag be om att få kopplad till hennes överordnad och klaga på att hon bemött mig dåligt. bah. Så trött.
Vet nån här vilka puckon detta är?

Det enklaste är väl att mentalt förbereda sig på nästa teleapa o bara kort avbryta o säga:Mmm RING NÅN ANNAN! "klick" men telefonmoralen är tuff att övervinna!