Är det någon som vet vad det kostar att skicka ut ett A4/A5 papper via Svensk Direkt Reklam (SDR) så att alla i den närmast belägna staden får höra om tävlingen?
Detta såklart VECKOR innan tävlingen ska gå av stapeln.
Planch mitt i centrum. Kanske betala 500kr för att ha en jätteplanch på nått ställe mitt i stan.
Håller även med Håkan om att den där planchen som Henrik Nordgren gjort, borde göras om. För den är alldeles för plottrig och det är svårt att tyda vad det egentligen är. Den ser bara fin ut, utan att locka för vad den egentligen handlar om. Enkelhet gäller.
Och sedan har ju Duke0 rätt, även fast han är lite rå i tonen. Det behövs en kvalitetsökning och det behöver se professionellt anordnat ut.
Tälten på Knutstorp var ställda huller som buller och ingen brydde sig.
Inga pilar nånstans för dit folk kan gå.
Ingen karta till tävlingen osv.
Detta såklart VECKOR innan tävlingen ska gå av stapeln.
Planch mitt i centrum. Kanske betala 500kr för att ha en jätteplanch på nått ställe mitt i stan.
Håller även med Håkan om att den där planchen som Henrik Nordgren gjort, borde göras om. För den är alldeles för plottrig och det är svårt att tyda vad det egentligen är. Den ser bara fin ut, utan att locka för vad den egentligen handlar om. Enkelhet gäller.
Och sedan har ju Duke0 rätt, även fast han är lite rå i tonen. Det behövs en kvalitetsökning och det behöver se professionellt anordnat ut.
Tälten på Knutstorp var ställda huller som buller och ingen brydde sig.
Inga pilar nånstans för dit folk kan gå.
Ingen karta till tävlingen osv.
Vet ju att det är eftersom jag jobbar där, men reklam?