Manuell däckmaskin?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
fortfarande ett skitjobb som inte rättfärdigas av eget arbete, lämna in är enda lösningen förfarande nu 2018
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
fortfarande ett skitjobb som inte rättfärdigas av eget arbete, lämna in är enda lösningen förfarande nu 2018

Fortfarande ett jobb som man fixar på 10-30 minuter hellre än att vänta till måndag, sätta sig i bilen och köra till verkstan, stå och vänta minst en timme för att sedan slänga ifrån sig någon hundring och sedan sätta sig i bilen och köra hem för att skruva fast hjulet.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag är bara bitter efter att i helgen ha kavlat upp armarna framför en uppsättning hjul, nya däck & slangar. Och inte ens fick av det första 30 ås gamla framdäcket....

Så nu ligger högen i bilen, och jag kommer få slänga upp betydligt mer än en hundring eller två:gnissla
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Jag är bara bitter efter att i helgen ha kavlat upp armarna framför en uppsättning hjul, nya däck & slangar. Och inte ens fick av det första 30 ås gamla framdäcket....

Så nu ligger högen i bilen, och jag kommer få slänga upp betydligt mer än en hundring eller två:gnissla

Du e för klent byggd i armarna.. alternativt helt kass teknik. Byter samtliga däck på fälgarna till någon av bilarna på mindre än en timme med däckjärn.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Du e för klent byggd i armarna.. alternativt helt kass teknik. Byter samtliga däck på fälgarna till någon av bilarna på mindre än en timme med däckjärn.


Kan jag inte ens skylla på att Palme var Statsminister när däcken satt på hojen?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top