Manuell däckmaskin?

fortfarande ett skitjobb som inte rättfärdigas av eget arbete, lämna in är enda lösningen förfarande nu 2018

fortfarande ett skitjobb som inte rättfärdigas av eget arbete, lämna in är enda lösningen förfarande nu 2018

Fortfarande ett jobb som man fixar på 10-30 minuter hellre än att vänta till måndag, sätta sig i bilen och köra till verkstan, stå och vänta minst en timme för att sedan slänga ifrån sig någon hundring och sedan sätta sig i bilen och köra hem för att skruva fast hjulet.

Jag är bara bitter efter att i helgen ha kavlat upp armarna framför en uppsättning hjul, nya däck & slangar. Och inte ens fick av det första 30 ås gamla framdäcket....

Så nu ligger högen i bilen, och jag kommer få slänga upp betydligt mer än en hundring eller två:gnissla

Jag är bara bitter efter att i helgen ha kavlat upp armarna framför en uppsättning hjul, nya däck & slangar. Och inte ens fick av det första 30 ås gamla framdäcket....

Så nu ligger högen i bilen, och jag kommer få slänga upp betydligt mer än en hundring eller två:gnissla

Du e för klent byggd i armarna.. alternativt helt kass teknik. Byter samtliga däck på fälgarna till någon av bilarna på mindre än en timme med däckjärn.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back