Mantorp SM 1-2/10

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kan man se resultat någonstans? Hittar inget på mylaps eller amigoo
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Förslaget angående Superbike nästa år som Svensken och Mårtensson berättade om lät ju som ett steg i rätt riktning :tummenupp

Grattis Håkan till första platsen i Rookie 1000 :tummenupp
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
tackar för en kanon dag alla ni som körde, jag och pojken (6år) åkte från ljungby imorse upp till mantorp för att kolla på motorcyklar som kör fort. vart ej besviken. tyckte det var kul att se och kul att gå runt bland tälten och kolla på dom olika teamen. pojken var helt lyrisk när vi skulle hem och ville såklart inte det. det enda negativa är att det speakern sa hördes ej på läktarna utan bara i depå och bland team tälten. så det var tråkigt, sen visste jag ej att det är åldersgräns för att vara i depå.
jag och pojken stod där längs räcket (han på prispallen) och kollade på det sista på kvalet då det kom fram en funktionär och sa att han är för ung för att vara där. förstår ej varför då han ej for runt utan stod väldigt stilla och bara kollade. så jag och pojken och en annan familj vart bortkörda därifrån varav den andra familjen åkte hem med orden att dom aldrig tänker komma tillbaka då man som publik tydligen får välja på att höra speakern men ej se race eller se race och då ej höra speakern.
skärpning från arrangörerna på den punkten tack. särskillt när man sen får se teamen´s barn ränna runt i depå men ej bli bortkörda.
när det gäller säkerhets aspekten så förstår jag att barn ej ska springa runt i depå, men som sagt, vi stod stilla och bara kollade.

men överlag var det en kul upplevelse (första gången på mc race) och det kommer bli fler gånger, men troligen då ej på mantorp.
ska hälsa från pojken med till ALLA ni som körde......bra kört, ni är super snabba...
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Här är en länk till lite bilder från RR SM Mantorp. Fn. har jag bara hunnit redigera en del av bilderna från igår (lördag) men fler kommer efter hand, så även bilder från idag (söndag) så håll utkik)!

http://photono.zenfolio.com/f464174364

Mvh!
// Niklas
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
vafan hände med webradion?

"Pausunderhållning" Det Luktar Guld med Kenneth & The Knutters! :yoparty

Snart smäller det!!

Finalrace
Jr Cup 13.10-13.30
HRRAC 13.45-14.05
125GP 14.20-14.40
SST600 + R600 14.55-15.15
SB + R1000 15.30-15.50
SuperMono + 250 16.05-16.25
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top