Mantorp Park Fre 25 aug med Actionpics - anmälan öppen

Nitrous skrev:
2405702 Eftersom köpare av din hoj hungrar efter den så kommer vi svartflagga dig och tanten om farter över 110km/h noteras runt om på banan :arsele

120km/h = GAME OVER :D

/Nitrous

Ähh, bara släppa fram valpen till tjejerna :kär en stund så man kan gömma svarta flaggan för dom :D

MC Doktorn skrev:
2405312 Yes de kommer vara mkt sannolikt med uppehåll men med min pessimistiska natur kan man aldrig vara säker prognosen säger regn på morgonen och uppehåll på em.

Så länge jag får några torra pass.
Turen är inte på min sida. Sunkan smittade Johnny och nu har han smittat mig. Ont i halsen, feber och jävligt. Har fått nån grön smörja att gurgla med, hoppas att det funkar.
Sen fanns inte mina bromsbelägg så levarantören har skickat ett par eftermarknadsbelägg vid namn Luca eller Lucas. Så vi får se hur det här går,
tror att Johnny får köra in dom imorgon.

Alicia skrev:
2405869 Så länge jag får några torra pass.
Turen är inte på min sida. Sunkan smittade Johnny och nu har han smittat mig. Ont i halsen, feber och jävligt. Har fått nån grön smörja att gurgla med, hoppas att det funkar.
Sen fanns inte mina bromsbelägg så levarantören har skickat ett par eftermarknadsbelägg vid namn Luca eller Lucas. Så vi får se hur det här går,

Dåliga bromsbelägg = bättre varvtider.
Fysikens lagar...kan man inte bromsa går det fortare :tummenupp

Triggerhappy skrev:
2405891 Dåliga bromsbelägg = bättre varvtider.
Fysikens lagar...kan man inte bromsa går det fortare :tummenupp

Haha nej visserligen. Jag ska köra oavsett, om jag bara så orkar 1 varv. Enda chansen att köra på Mantorp. Den gröna smörjan gjorde att tungan domna bort, är det då man säger att det är bra grejer :hihi

Alicia skrev:
2405869 Så länge jag får några torra pass.
Så länge du inte går ut och tokbromsar från 250 km/h det första du gör är det lugnt. Snacket om att köra in belägg är väldigt överdrivet. Kör bara.

Kurerat mig med värktabletter, näspray och grön smörja.
Jag ska vara frisk imorgon!!
Oavsett regn, sjuk eller torrt så ska det köras. Regndäck saknas så det kommer gå långsamt om dagen regnar bort.

HanneZ skrev:
2407206 Haha, 3g+bärbar är skiten! :)

blir ni hungriga så rekomenderar ja en stora mos meny`n..perfa kvällsmat...
kommer å tokvarvar så ni kommer upp i tid om ca 6h....haha

TYST !

Jag fick reda på, vid 01:30 inatt, att jag inte kunde åka.

Gissa om man är sur :mad:

Bara att lasta av släpet och bygga tillbaka till gathoj utan att ha fått ha något kul.

Kan bara hålla med det va en bra dag vi hade tur med vädret iaf nu vblir det nya (läs bättre beg) slicks på och lite bättre broms belägg så ska gottis rula nästa Söndag :rolleyes:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla