Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Eller så ber hon om hjälp för att få lite andra synpunkter än bara sina egna.BostonGurka skrev:2654846Kvinnor är ofta mer manipulativa än män. Ett typexempel kan vara en tjej som i
skolan får en jobbig hemmuppgift som hon är för lat för att göra själv. Hon kan då
spela hjälplös inför en massa hormonstinna grabbar som ser chansen att spela
duktiga och imponera på det motsatta könet genom att göra hemmuppgiften åt
henne... D'oh!
Det är lättare att se objektivt på nånting om man kan "disskutera" det med flera andra och lyssna på deras åsikter. Det blir enkelspårigt annars tycker jag, och ett sådant arbete vill inte jag lämna in.
Givetvis var frågan serriös och jag förväntar mig lite mer "genomtänkta" svar än vissa givit, sen finns det de som givit en massa bra synpunkter och verkligen analyserat frågan.
ni som klagar på att det är fel fråga i fel forum är väl alldeles fel ute och cyklar, Det finns både tjejer och killar här nu, dessutom är väl motorcykelintresse någonting som man kanske har med sig hemmifrån, pappa eller mamma kanske kör. för en son är det kanske naturligare att köra om pappa kör än vad det är för en dotter?
Det finns ju en massa sakliga orsaker att ställa frågan just här.
Dessutom har jag redan sökt och läst olika uppsatser från universitet och forskare, men jag tycker inte det räcker till riktigt