Man kastrerar 17-åriga dotterns 40 år äldre pojkvän

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Sant, det håller jag med om. Det känns väldigt extremt med ett sådant agerande, även om jag tror att jag förstår fadern. Jag hade inte gjort så, men jag hade heller inte lekt pacifist och sagt "Usch, låt bli min dotter :mattias"

Jag förstår att Zetreus och Jara ville meja ner Sturekompaniets vakter också. Men jag accepterar ändå inte det och tycker man kunde kasta bort nyckeln till cellen dom sitter i.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag förstår att Zetreus och Jara ville meja ner Sturekompaniets vakter också. Men jag accepterar ändå inte det och tycker man kunde kasta bort nyckeln till cellen dom sitter i.

Ja, ytterligare ett intelligent jämförande eller vad man ska kalla det :näsblod
Bättre kan du.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sant, det håller jag med om. Det känns väldigt extremt med ett sådant agerande, även om jag tror att jag förstår fadern. Jag hade inte gjort så, men jag hade heller inte lekt pacifist och sagt "Usch, låt bli min dotter :mattias"

Ulvhamne skrev ett vettigt inlägg. Missade du det så finns det här.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Likså frågar man om dotterns hand av just fadern.
Nä, man går bara in en dag hos fadern och säger "Din dotter är borrad, har du problem med det?". Om man vill vara övertydlig med situationen så kan man hångla upp frugan hans i hallen på vägen ut.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nä, man går bara in en dag hos fadern och säger "Din dotter är borrad, har du problem med det?". Om man vill vara övertydlig med situationen så kan man hångla upp frugan hans i hallen på vägen ut.

:lol :lol :lol HAHAHAHAHAHAHAHA!

Går in ikväll till svärfar och förklarar läget :banana
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Brudar i 17-årsåldern är inte främmande för att skarva sin ålder. Vad säger att hon inte ljög för den äldre gentlemannen?
 

ChrisRF

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2010
Ort
Örebro
Hoj
Den lil(l)a svarta
Haha, jag är 21 och tycker att 17-åringar är borderline lovliga (eller åtminstone tycker min syster det som förbjuder mig att limma på något under 18):gnissla

Att vara tillsammans med någon som är 40-år äldre/yngre är säkert jätteskoj, en stund.... Vad kan de possibly ha gemensamt som är starkt nog att bygga ett förhållande på:va

Kastreringen ska ha poäng för originalitet, men ett snack med dottern och/eller gubben hade väl kanske varit att föredra...

Att hon justerat sin ålder är en klart reell möjlighet, men det hade varit gränsfall även om hon varit/påstått att hon varit, 25 (blunda och tänka på pengarna, typ)
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Haha, jag är 21 och tycker att 17-åringar är borderline lovliga (eller åtminstone tycker min syster det som förbjuder mig att limma på något under 18):gnissla

Att vara tillsammans med någon som är 40-år äldre/yngre är säkert jätteskoj, en stund.... Vad kan de possibly ha gemensamt som är starkt nog att bygga ett förhållande på:va

Kastreringen ska ha poäng för originalitet, men ett snack med dottern och/eller gubben hade väl kanske varit att föredra...

Att hon justerat sin ålder är en klart reell möjlighet, men det hade varit gränsfall även om hon varit/påstått att hon varit, 25 (blunda och tänka på pengarna, typ)

Eller så vill hon ha något som 21åringar inte lärt sig än... ;) :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är superlätt att vara rationell bakom ett tangentbord på internet angående en situation man endast läst om.
Det är ju helt klart sant, och jag kommer antagligen aldrig att skaffa egna barn så det är ganska liten risk att jag ställs inför det i verkligheten. Däremot är jag väldigt öppen vad gäller andras sexualitet och känsloliv. Jag är inskränkt på andra områden istället. ;)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är ju helt klart sant, och jag kommer antagligen aldrig att skaffa egna barn så det är ganska liten risk att jag ställs inför det i verkligheten. Däremot är jag väldigt öppen vad gäller andras sexualitet och känsloliv. Jag är inskränkt på andra områden istället. ;)

Det var ingen kritik mot det du skrev. Jag hade själv velat agera så ifall jag ställts inför det. Om jag sedan varit så klartänkt vet jag däremot inte. Är också öppen och vad folk gör är deras privatsak, så länge det inte drabbar oskyldiga, eller mig.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det var ingen kritik mot det du skrev. Jag hade själv velat agera så ifall jag ställts inför det. Om jag sedan varit så klartänkt vet jag däremot inte. Är också öppen och vad folk gör är deras privatsak, så länge det inte drabbar oskyldiga, eller mig.

Tog det inte som kritik heller, bara förtydligade min åsikt och utgångsläge typ. ;)
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det var ingen kritik mot det du skrev. Jag hade själv velat agera så ifall jag ställts inför det. Om jag sedan varit så klartänkt vet jag däremot inte. Är också öppen och vad folk gör är deras privatsak, så länge det inte drabbar oskyldiga, eller mig.

Hade du prylat honom åtminstone?
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Tycker någon skall sätta upp en poll på vad som är en accepterad ålderskilnad och hur blodig eventuella påföljder skall bli vid överträdelse.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tror Ni och han bara är avundsjuka att Ni inte får klämma tight 17åring. ;)

Kan ju blivit svartsjuk med på att en annan satt på hans tjej.......kan det vara det som triggar igång vissa när det gäller deras döttrars påsättare?

Henrik
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det är superlätt att vara rationell bakom ett tangentbord på internet angående en situation man endast läst om.

Ja, jag märker det på vissa personers inlägg här. I verkligheten så tror jag inte att man är så rationell när man råkar ut för det utan handlar istället irrationellt, som tex pappan i det här fallet.

Men du kanske var ironisk och menade annorlunda, det känns nästan som det :rolleyes:
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Säriöst! Vilken normal 57åring skulle inte villja trycka en 17åring? :va

Jag kan inte för mitt liv begripa att det skulle vara nåt fel med det...
Tänk själv att vara i den åldern och aldrig få ligga och alla i ens egen ålder har fått hängpattar för länge sen, skrykliga och ser ut som skit.
Inget som jag känner att jag drekt tänder på...

Fan jag skulle bli överlycklig om jag hittade en villig 17åring när jag är 57.
Sen kanske det inte skulle skada om hon va några år äldre, men i den åldern ska man vara glad om man får nåt över huvud taget! :tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top