Man kastrerar 17-åriga dotterns 40 år äldre pojkvän

Så förförelse av ungdom finns inte i Tyskland?
Det finns inte i Sverige heller, så ragga på, men lova dom inget annat än dolme.
"Den som genom att utlova eller ge ersättning skaffar eller söker skaffa sig tillfälligt sexuellt umgänge med någon som är under arton år, döms för förförelse av ungdom till böter eller fängelse i högst sex månader".
Genom Sveriges regerings propostion En ny sexualbrottslagstiftning (2004/05:45) upphävdes brottet.

Kvinnan ska vara kvinna och mannen ska vara man.

Det har ju inte blivit direkt bättre av att släppa kvinnan lös :hihi

Det finns inte i Sverige heller, så ragga på, men lova dom inget annat än dolme.

Lössläppta mögland. :4skrika

Last edited:
Hört om den "svenska synden"?
Lugn bara, den är på väg att försvinna..

Kungsgatan_1967.jpg

??

problemet är: har man levt i 57 år så borde man väl veta att tjejer på 17 år är fan inte helt mogna i huvet!:va

mvh.T

När blir kvinnokönet moget? :va

Hade det varit 3 glada gossar på 17 som rånat någon hade samma personer i tråden gapat om att de skulle straffats som vuxna..

Jadu Mavve, inte är du någon som förespråkar ungdomsvård inte.

Jo.

Det är lätt att bilda sig förutfattade meningar efter ett par div skrivna rader på ett forum.

Man behöver inte titta på hela i ett svep, dela upp den i lagom 3min. intervall så räcker den länge ;)

Är det så man ska göra?

Är ingen större porrkund.Köptegamla VHSporrfilmer som de sålde ut för enkronor för att vi skulle fylla jobbkollegans skåp med. Det var roligt när han slutade och chefen fick bryta upp skåpet.:D

Hittade förresten en papplåda med helt nya Prullar i en gång som jag sålde till en annan jobbkollega för 300kr. Han blev överlycklig :rolleyes:

Last edited:
Jag tolkade frågeställningen mer som "vad skulle DU göra om du var pappan" men så kanske inte är fallet.
Hur som helst så utgick jag från det, jag skiter ju fullständigt i om en gammal gubbe knullar en 17-årig tjej och lägger mig inte i det. Men om jag vore pappan däremot så skulle jag reagera, rätt eller inte.

Jag tolkade frågeställningen mer som "vad skulle DU göra om du var pappan" men så kanske inte är fallet.
Hur som helst så utgick jag från det, jag skiter ju fullständigt i om en gammal gubbe knullar en 17-årig tjej och lägger mig inte i det. Men om jag vore pappan däremot så skulle jag reagera, rätt eller inte.

Rätt att reagera. Inte rätt att kastrera.

Varför ge gubben skit!?
Det är la lika väl hans dotter som behöver få vett i skallen!?

Och ni som börjar diskutera åldern är ju ute på jävligt hal is, för vissa av er är säkerligen 5 år i skillnad äckligt, andra 10, vissa kan sträcka sig till 30, kanske 35, några orkar säkerligen inte bry sig om det är 50 år skillnad.

Hoppas farsan åker dit på skiten, för han har utövat våld mot någon, medan gubben och dottern, av det man kan läsa sig till, inte gjort annat än att dela kärlek.

Farsan borde bara vara extremt missnöjd med sig själva och klandra sig själv och försöka få vett i dottern. Sen visst får han be den gamla gubben att "fuck off and die", men varken våld i form av kastrering eller inte var ju nödvändigt.

Rätt att reagera. Inte rätt att kastrera.

Sant, det håller jag med om. Det känns väldigt extremt med ett sådant agerande, även om jag tror att jag förstår fadern. Jag hade inte gjort så, men jag hade heller inte lekt pacifist och sagt "Usch, låt bli min dotter :mattias"

Iofs, men jag fattar faktiskt inte hur hon kommer på att hon skall nuppa en 57år gammal gubbe liksom.
Åldersskillnad är ju en sak, men vafan liksom?

Om jag i dag förvandlades till en 17-årig tjej och sedan
fick välja mellan att ha ett förhållande med en 17-årig
eller 57-årig kille skulle valet vara mycket enkelt.

Denna "man" med noll koll på hur en kvinna fungerar:
(eller hur han själv fungerar för den delen.)
images

Eller denna som vet hur en slipsten skall dras?
(jag vet, bara 49, men han ligger nog bra till om 8 år också.)
clooney-favorite.jpg

Vad skall vi göra med Kerstin Thorwall btw?
Infibulation kanske?

Förresten alla könsstympare out there, en liten fråga.
Har ni turbanen utanpå eller innanför hjälmen?
Alltid undrat över det.

:(

/E

ps
Jag skulle personligen vara tveksam till att ha ett förhållande
med någon under......ehhh...typ 25. (om jag nu vore singel.)
Men det är väl någon slags normalfördelningskurva i det också.
Finns säkert en 17-åring och en 67-åring som jag skulle falla
pladask för någonstans där ute i poolen av 2 000 000 000 kvinnor.
Många brudar finns det och, big news, de består inte bara av en kropp
(som man som far har pappren på), de jävlarna har ju själ, personlighet
och egen vilja också! Ungefär som hundar.

Vissa är vidriga (för mig) från 12 till 102, andra underbara hela livet.
Är man ur synk åldermässigt får man nog rymma till Albanien eller
något annat lite mer frisinnat land än Sverige.
ds

Back