Macho Woman fick sitt körkort

- Öhhh...öhhh... har den äran
- Nej, nej, dumsnut

Grattis till lappen.
Kör med skallen :tummenupp

gladh

Forumets mest lömska kvinna, som i och för sig inte påstått, men velat låta påskina att hon haft körkort, kan äntligen leva med gott samvete.

Det spöregnade. Visiret var igenimmat och fullt av regndroppar. Jag satte ner foten under första garagevändningen åt vänster, men sedan gick allt helt felfritt. Fast det var inte kul att bromsa i 90 i ösregn. Kontrollantens enda kommentar var att jag skulle undvika att köra på brunnslock när det är vått.

Jahapp. Jag tar hojen till Tyskland i kväll. Vad ska jag köpa med mig?

Grattis Jenny!

Nu är det bara ta steget fullt ut, köpa en R6 och bli en posör som oss andra :crash :rolleyes:

Deutchland?!? Jag trodde du skulle packa tältet och komma till Sviestad. En hel helg med roadracing, livemusik och öl!

Ingen som visste att du INTE hade körkort :tummenupp

MEN NU HAR DU!!! :bow

750RR

Chrille skrev:
Deutchland?!? Jag trodde du skulle packa tältet och komma till Sviestad. En hel helg med roadracing, livemusik och öl!

Sicken loser.

Läs dessutom till vänster under rubriken intressen.

Att åka till Tyskland när det är RR-SM är synth.

Chrille skrev:

Vid närmare eftertanke tror jag att jag hoppar Tyskland. Hur kul är det med hockeyfrilla egentligen? Hårdrockshår däremot är aldrig fel. Tyvärr, är man ju en oerhört upptagen kvinna, men jag räknar med att åka ett oräknebart antal timmar hoj från och med nu, så jag kommer att dyka upp lite varstans. Inte på Sviestad i helgen, dock.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP