Kratoz
Gudomlig sporthojare
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?![]()
Frun är nu med i några ta-körkort-grupper på facebook och tydligen är den populär i damlaget även idag.Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ser helt ok ut med styret av den raka varianten och jag brukar få lite gammelVmax-vibbar när jag går förbi den.
View attachment 504683
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ett sånt styre på DR650 funkar för både Kurt och för Benny i högklackade skor. Tricket ligger i vinkeln på styret.En modell som ska passa både Kurt 167 cm lång, 140 kg tung och långa armar, samt Benny Långskank på 220 cm, 80 pannor och armar som en Tyrannosaurus. Lemme see it maan!
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |