Macho Truckdriving Woman

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Klär jag bättre med den här än med hoj?

Kommentera nu inte mina trötta ögon. Jag gick upp halv åtta för att köra sopor. Då blir man trött.

Bifogat

• trucker.jpg
    trucker.jpg
    51.9 KB · Visningar: 1,038
Lastbilen i fråga är MrGooFys jobbfordon. Den är 24 meter lång och om den kan man sjunga en Truckdrivin' Song. Att köra framåt var inga som helst problem. Jag är imponerad av hur mycket den drar. Man behöver inte ens gasa för att köra iväg! Backa var lite svårare, särskilt med Peter skrikande i örat. Nåja. Nästa gång ska jag pötta ut honom, så att man får köra själv. Då lär det gå bättre.

Bifogat

• 24meter.jpg
    24meter.jpg
    58 KB · Visningar: 1,023
Oh. Var är lössnusen och whiskeyflaskan då? För att inte tala om KEPSEN! Amatör! ;)

Whiskyflaskan ligger i dörrfacket. Finns inget bättre än fisljummen whisky. Kepsen tog jag av just för fototillfället. Ni ser väl kepsfrisyren!

När det gäller snus så är den här (och nu kan vi sluta snacka om sexiga kvinnor):

Bifogat

• gottmedsnus.jpg
    gottmedsnus.jpg
    25.1 KB · Visningar: 813
Macho Woman skrev:
Whiskyflaskan ligger i dörrfacket. Finns inget bättre än fisljummen whisky. Kepsen tog jag av just för fototillfället. Ni ser väl kepsfrisyren!

När det gäller snus så är den här (och nu kan vi sluta snacka om sexiga kvinnor):

Ja men då så. Då kan vi pusta ut. :hej

Vad skådar mitt norra? En quinna får köra Jättetrucken™ före mig? Och med släp till råga på allt. :mad:

Det gick ju faktiskt jättebra, du har talang för det där. :tummenupp
Rakt fram var som sagt inga problem och jag fick henne att köra lite kluriga kurvor också utan att ta med sig diverse conteinrar och sådant. Anledningen till att jag skrek när du backade var för att du kom ca 4M innan du höll på att knyta hela ekipaget och knäcka dragstången. :rolleyes:

McB skrev:
Vad skådar mitt norra? En quinna får köra Jättetrucken™ före mig? Och med släp till råga på allt. :mad:

Det är väl inte mitt fel att du väljer att vara i Glommen när det vankas testkörning. :7peta

Edit: Är du säker på att du vågar testa den nu då?? Tänk om du inte klarar att köra lika bra som MW. :D

Last edited:
MrGooFy skrev:
Rakt fram var som sagt inga problem och jag fick henne att köra lite kluriga kurvor också utan att ta med sig diverse conteinrar och sådant.

....och jag som trodde att meningen var att man SKULLE få med sig containrarna :crash

va jag vet så ska inte storleken spela någon roll .. det är hur man använder den.. har jag rätt? :rolleyes:

AleX skrev:
va jag vet så ska inte storleken spela någon roll .. det är hur man använder den.. har jag rätt? :rolleyes:

Eftersom jag kör en 24-metare och min hoj är på en liter så kan jag inte hålla med om det. :fakta

AleX skrev:
Det säger bara dom som har en liten... :D

Då är det dags att ta kortet nu MW, så kanske jag kan anställa dej sedan :tummenupp

måste bara dra ett litet skämt..
NR 18 vad säger en kvinna när hon ser en stor K*K?

Nr:18 skrev:
Det säger bara dom som har en liten... :D

Då är det dags att ta kortet nu MW, så kanske jag kan anställa dej sedan :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back