Mac Motorcycles!? någon?

Hessling

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2010
Hoj
1973, Honda cb 750 K2
Första inlägget på forumet, så goddagens!

Jag och en polare hitta upptäckte UNDERBARA skapelser (http://www.mac-motorcycles.com/spud_black.html) för en tid sen.

Sedan dess har vi mer eller mindre googlat sönder våra fingertoppar i hopp om att hitta någon som faktiskt äger en sådan här hoj, kanske till och med i Sverige? (Har sökt på SH utan resultat)

Kanske är det så att mina "googleskills" inte är vad dem borde vara. förhoppningsvis besitter någon på detta forumet dem, eller ännu bättre. Sitter du på en Mac!?

Vart kan man köpa en?
Hur tror ni kvaliten är?
Någon återförsäljare i Sverige?

All info om dessa hojar uppskattas! :Bugar

// Helsing

Jävligt snygga hojar! Gillar designen och idén bakom projektet. Helt i min smak. Har inte hört talas om dem innan så tyvärr har jag ingen mer info. Frågan är väl om de verkligen har producerats på riktigt.. eller om de kommer göra det? När jag sökte på nätet kunde jag inte hitta ett enda riktigt fotografi på ngn av hojarna.

Jävligt snygga hojar! Gillar designen och idén bakom projektet. Helt i min smak. Har inte hört talas om dem innan så tyvärr har jag ingen mer info. Frågan är väl om de verkligen har producerats på riktigt.. eller om de kommer göra det? När jag sökte på nätet kunde jag inte hitta ett enda riktigt fotografi på ngn av hojarna.

då va jag inte allt för kass på att google alltså:)

ah frågan är ju om de kommer produceras som du säger, inte så värst mycket matnyttigt på hemsidan heller:(

visst är desigen helt galet snygg!
försökte med hitta någon vanliga bilder på hojjarna men det verkar bara va att glömma det!

men VILKEN Cafèracer!:D

Last edited:

Bifogat

• mac1.jpg
    mac1.jpg
    186.2 KB · Visningar: 67
Last edited:
Tjena!
Varit med i deras "panel" och tyckt om hojjen. Ett problem som dök upp för dom var att motorn, en en cylindrig buell motor från modellen Blast skulle skulle läggas ner och sedan försvann hela Buell. De har tittat på lite olika alternativa motorer men tror inte att de hittat någon som passade. Har för mig att de håller på att titta på Blast motor med hjälp av en engelsk firma "Harris Performance ". Kolla deras blog: http://blog.mac-motorcycles.com/

Lite sen...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...