Någon som kör aMSN? Helt omöjligt att logga på helt plötsligt. Någon som upplever samma sak eller är det, som jag misstänker, någon lokal grej?
Kör Adium.
Här dog det med ca 45min sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som kör aMSN? Helt omöjligt att logga på helt plötsligt. Någon som upplever samma sak eller är det, som jag misstänker, någon lokal grej?
Kör Adium.
Här dog det med ca 45min sen.
Jag uppgraderade Firefox idag och den tyckte då jag omedelbart skulle uppgradera Flash player, vilket jag gjorde. Har nya flashversionen bättre prestanda i nya versionen eller är det samma fina cpu-dräpare?
Jag uppgraderade Firefox idag och den tyckte då jag omedelbart skulle uppgradera Flash player, vilket jag gjorde. Har nya flashversionen bättre prestanda i nya versionen eller är det samma fina cpu-dräpare?
Har som sagt gjort det från en Mac tidigare men nu har jag inte tillgång till någon annan än den som inte startar. Det är från Linux eller Windows jag måste kunna göra det.
Har som sagt gjort det från en Mac tidigare men nu har jag inte tillgång till någon annan än den som inte startar. Det är från Linux eller Windows jag måste kunna göra det.
Använder alltid UNetbootin när jag ska göra bootbara stickor med Linux, men att lägga in OS X på ett USB-minne klarar det dessvärre inte särskilt bra.Unetbooting finns till både Linux och Windows. Klart det bästa programmet att göra bootbara USB-stickor med.
http://unetbootin.sourceforge.net/
Hej!
Tjejen fick en exelfil från sitt jobb som inte verkar gå att öppna på macen.. Tror den är skrivskyddad. Hur kan man göra för att öppna filen?
Jag har Flash 10.1.53.64 och den suger fett. Jag är nästan övertygad om att den är sämre än tidigare trots att 10.1 skulle fixa massa buggar, i och för sig mest säkerhet jag läst om men även prestanda. Fläktarna går järnet för att tempen ökar då den drar all cpu. Dessutom suger den minne och gör att Safari går segt.
Jag får döda den då och då för att göra det hela acceptabelt.
Fler som har problem med Flash?
Jag har Flash 10.1.53.64 och den suger fett. Jag är nästan övertygad om att den är sämre än tidigare trots att 10.1 skulle fixa massa buggar, i och för sig mest säkerhet jag läst om men även prestanda. Fläktarna går järnet för att tempen ökar då den drar all cpu. Dessutom suger den minne och gör att Safari går segt.
Jag får döda den då och då för att göra det hela acceptabelt.
Fler som har problem med Flash?
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE