Möten i trafiken

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date

Socrates

Guest
Tjo!

Vem var det som kom ikapp mig vid svenljunga ungefär? 2st CBR tror jag det var...ni åkte vidare in mot allégatan när jag fortsatte på kungsleden sen.

Mötte två Fireblades vid efter brandövningsplastsen på väg 1610 Varbergsvägen idag ca 14:00, kanske samma?

Var inte många sporthojar ute idag, mötte mest en massa krystomhojar.
De kan vara förövrigt vara lika breda som en timmerbil, erfor detta på Segloravägen vilken upplysningsvis är fin o grusfri just nu.

Tjo!

Vem var det som kom ikapp mig vid svenljunga ungefär? 2st CBR tror jag det var...ni åkte vidare in mot allégatan när jag fortsatte på kungsleden sen.

Jag vet vilka det var! Hörde att de drog lite mot dig... :D

Micke S o petsor var det iaf...

/kokane

Jag vet vilka det var! Hörde att de drog lite mot dig... :D

Micke S o petsor var det iaf...

/kokane

He he, de gillade uppenbarligen att gasa :D Synd att man är så jävla långsam bara :huvet

Och tack, nu vet jag ju vilka det var :tummenupp

Mötte två Fireblades vid efter brandövningsplastsen på väg 1610 Varbergsvägen idag ca 14:00, kanske samma?

Var inte många sporthojar ute idag, mötte mest en massa krystomhojar.
De kan vara förövrigt vara lika breda som en timmerbil, erfor detta på Segloravägen vilken upplysningsvis är fin o grusfri just nu.

Ja, det är i stort sett bara glidare ute och kör, verkar som alla har sålt sina sporthojar :confused: Antagligen har de sålt hojarna för att köpa bilar, för det var grymt mycket bilar på vägen Seglora - Hyssna idag. :huvet

Last edited:
Körde Hedared - Sandhult - Bredared -Fristad - Varnum - Hökerum fram o tillbaka idag. Väldigt lungt på vägarna trodde det skulle vara många ute idag.

Vägen var i ok skick inte mycket grus faktiskt.

Fast jag var kanske lite tidigt ute, det har brummat mycket ute på 180an idag. Mysigt att lyssna på men för jävla tråkigt att folk inte kan hålla sig på rätt sida 50 genom byn bara.

Jag och Markus (Bolle) la väl en ca: 20 mil under Lördag o Söndagen med våra Rettor runt om i Borås, tog en sväng till Hofsnäs men där fanns bara glidare så det blev inte långvarigt. Skönt att vägarna börjar bli fria från grus i alla fall! Vädret känns prima fortfarande

Back