möte tis eller tors

vilken dag är bäst för möte

• Antal röstningar
    0
Torsdag helt enkelt för att imorron kan jag inte.

igentlgen så ska bara alla i PBR träffas kl 12,15 som senast vid e-stop. även bilarna som kommer gå ut till fiskeboda, priser mm är redan fixat. kyckling och stefan tar täten ut på direkten och kviterar ut nycklar och kollar vilka stugor som vi blivit tilldelade dom skriver ner hur många bäddar det är i stugorna och hjälper ``ron and the flygande tändhatt`` sen rullar vi ut i grupper från e-stop vid ca 15 tiden. vad jag vet nu så kommer det att finnas 3st bilar. kycklings, syrran och terrorpickisen. öl sprit och mat lastas in i bilarna så snart som möjligt så dom kommer iväg. igentligen är det väl inget mer vi behöver tänka på.... jo en cd så vi kan lite lite musik oxå. tengil har fixat prylarna som kjell ville ha till sitt föredrag så det är klart.

om ni fortfarande tycker att det behövs ett möte så skriv det för det verkar inte vara så lätt att få ihop ett sådant den här veckan.

skulle även behöva någon som hämtade ett gäng skåningar på fredag kväll och visade dom vägen till våran lokal. dom skulle komma ungefär vid 19,00 tiden. har som sagt va molly då.

blom skrev:
igentlgen så ska bara alla i PBR träffas kl 12,15 som senast vid e-stop. även bilarna som kommer gå ut till fiskeboda, priser mm är redan fixat. kyckling och stefan tar täten ut på direkten och kviterar ut nycklar och kollar vilka stugor som vi blivit tilldelade dom skriver ner hur många bäddar det är i stugorna och hjälper ``ron and the flygande tändhatt`` sen rullar vi ut i grupper från e-stop vid ca 15 tiden. vad jag vet nu så kommer det att finnas 3st bilar. kycklings, syrran och terrorpickisen. öl sprit och mat lastas in i bilarna så snart som möjligt så dom kommer iväg. igentligen är det väl inget mer vi behöver tänka på.... jo en cd så vi kan lite lite musik oxå. tengil har fixat prylarna som kjell ville ha till sitt föredrag så det är klart.

om ni fortfarande tycker att det behövs ett möte så skriv det för det verkar inte vara så lätt att få ihop ett sådant den här veckan.

skulle även behöva någon som hämtade ett gäng skåningar på fredag kväll och visade dom vägen till våran lokal. dom skulle komma ungefär vid 19,00 tiden. har som sagt va molly då.

jag kan möta upp reservdanskarna på fredagen, men jag jobbar så jag kan bara visa dom till lokalen

TERMINATOR skrev:
jag kan möta upp reservdanskarna på fredagen, men jag jobbar så jag kan bara visa dom till lokalen
kanon termo.. du behöver bara visa dom var den är.. typ från e-stop.. pm:a mr K.... :tummenupp

blom skrev:
.... jo en cd så vi kan lite lite musik oxå. tengil har fixat prylarna som kjell ville ha till sitt föredrag så det är klart.

Ja, hur blir det med musik? Kommer Ron & co att låta oss använda sin PA till sånt? Och vem fixar i så fall skivor?

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa