Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HönaPower skrev:Haha!! fan va synd! den hade nog gjort succé på Skansenakvariet, den besten till brun husspindel....![]()
HönaPower skrev:
HönaPower skrev:
HönaPower skrev:Den bilden är lite missvisande, dessutom är det två spindlar...men dom blir tydligen stora som en hand...det räcker!!!
(Rälig...vad betyder det?)![]()
HönaPower skrev:
HönaPower skrev:Swedie!!! akta dig för fan, nu är polarn på väg för att hämnas! göm dig!
Markus skrev:Yeah right. I och för sig så är söderförorter livsfarliga men det där låter kryddat.
ozeo skrev:nopp min polare är inte rädd för mycket men han duscha inge mer på den resan(hade duschen i källarn)
Mavve skrev:HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA jasså du har dockskåp hemma hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
jävla fjolla.
Swedie skrev:Ja det var iaf känslan när den kom lunkandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor spindel i Sverige som inte finns i bur![]()
Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.
Denna spindel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för spindlar!![]()
![]()
HönaPower skrev:Nu kan ju inte jag Sveriges alla spindelarter.
Men på landstället på Gotland finns det en jordkällare...& jag skojar inte när jag säger att en del av dom asen har en KROPP som en femkrona, man hör när dom går tamejfan!![]()
Svarta är dom....skulle vara kul att veta vilken art det är, men dom skrämmer skiten ur mig......skulle döda en av dom med ett paraply (vilken hjälte...) den duckade & började springa uppför paraplyet mot mig.....fy satan!!!!!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |