Mördarsnigel gick till attack mot mig!

Starstriker skrev:
Uuuuh. De är ju dessutom svåra att skilja från den äkta varan.....
What goes in must come out.

I en tidigare tråd om nån jätte sköldpadda här så nämndes det att folket i USA slickade på dessa paddor i och med att deras slem var giftigt så man fick sig ett rus.

Så mitt råd är att slicka på snigeln. Grundligt :3freak

Starstriker skrev:
Ja det var iaf känslan när den kom glidandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor snigel i Sverige som inte finns i bur

Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.

Denna snigel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för sniglar!

han skulle ju lägga sig på ditt öga, du har ju glömt att betala TV-licensen. :fakta

Vill DU ha en snigel i hjälmen?!

Gammalt djungelordspråk, myntat på parkeringen utanför Sviestad. Jo, han såg snigeln innan han uppfann en ny variant på temat vattenkamning... :)

Ben???

Starstriker skrev:
Ja det var iaf känslan när den kom glidandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor snigel i Sverige som inte finns i bur

Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.

Denna snigel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för sniglar!
Har sniglar ben??? :7peta

Jonathan skrev:
I en tidigare tråd om nån jätte sköldpadda här så nämndes det att folket i USA slickade på dessa paddor i och med att deras slem var giftigt så man fick sig ett rus.

Så mitt råd är att slicka på snigeln. Grundligt :3freak

Haha, påminner mig om ett helskönt Simpsonsavsnitt där Homer blir missionär på en Ö med infödingar...när han har tradigt tar han hela tiden upp grodorna och slickar på dem och blir :3freak :hihi

:hihi men jag säger som några innan när fick sniglar ben :va och om den kom ut under tv:n varför är de då gräs på bilden :va

Men attans va kul de skulle vara å se en snigel med ben :lol :tungan

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...