Starstriker
Som man googlar får man svar
Kevorkian skrev:Frys ner dom och kräng dom på E-bay!Där får man sålt vilken dynga som helst.
![]()
Är det inte coolare att stoppa upp dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kevorkian skrev:Frys ner dom och kräng dom på E-bay!Där får man sålt vilken dynga som helst.
![]()
Vart då?Starstriker skrev:Är det inte coolare att stoppa upp dom?
-PLASTMISSIL- skrev:Vart då?![]()
-PLASTMISSIL- skrev:Eller så anlitar du min granne, han kan plocka sniglar han![]()
Starstriker skrev:Uuuuh. De är ju dessutom svåra att skilja från den äkta varan.....
What goes in must come out.
Absolut..kan ju höra med honom vad han tar i timmenA-star skrev:Har du tel till snigel mannen![]()
Starstriker skrev:Ja det var iaf känslan när den kom glidandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor snigel i Sverige som inte finns i bur
Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.
Denna snigel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för sniglar!
-PLASTMISSIL- skrev:Absolut..kan ju höra med honom vad han tar i timmen![]()
Har sniglar ben???Starstriker skrev:Ja det var iaf känslan när den kom glidandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor snigel i Sverige som inte finns i bur
Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.
Denna snigel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för sniglar!
Jonathan skrev:I en tidigare tråd om nån jätte sköldpadda här så nämndes det att folket i USA slickade på dessa paddor i och med att deras slem var giftigt så man fick sig ett rus.
Så mitt råd är att slicka på snigeln. Grundligt![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |