Ferspeedboy
Jag har problem
Du skriver att man inte "vågar" ladda som innan. Jag skulle säga att man har lärt sig något och därför inte gör det.
Det handlar inte om att jag numera ligger i 80km/h på 90-sträckor. Mer att det kanske inte är en bra ide att gasa lite extra när man ser att en mötande bil är på väg att göra en vänstersväng, även fast han BORDE se dig och han verkar göra det...
Visst du kan halka när du är på väg ut och ska hämta tidningen och bryta ryggen, alla kan ha otur, men varför utmana ödet i onödan?
Har man väl gjort ett misstag så lär man sig att man inte ska köra på det viset på just den platsen i just den farten.
Jag tänker oftast med mötande bilar som ska köra in & ur infarter att dom inte ser mig & om dom ser mig så bedömer dom troligen att dom hinner fast jag vet att dom inte hinner, oftast har jag sätt bilar åka in o ut o hunnit bromsa ner utan bekymer.
Min förra tur, finns film på det, så drar jag upp den i ca215 nånting tror jag det va på rakan innan kurvan o släpte av gasen innan kurvan för vet om i härryda att bilar kör in o ut, men denna gången kom det en tjej ledande med 2 hästar på min sida vägen, efter kurvan låg jag i 170, bromsa ner till 45km/h o gled om för jag ville inte att hästarna skulle bli rädda o springa ut i vägen.
Men någonstans med årena har jag börjat tappa fatningen med livet, har man väl tappat livsgnistan så har man, men någon stans i min körning ser jag gnistan när jag försöker antingen med olika egna rekord att se om jag kan prestera bätre en gången innan, även försöker hitta lösningar för att få moppen att nå 300 som är min magiska gräns, när den är nådd så tror jag att jag ska sätta mig ned en låg stund & bara tänka, det är det som får mig att tycka om körningen, men livet är inte värt så mycke.
Mitt öde är att utmana ödet till döden.
Last edited: